Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Hur omvandlar man vanliga cm till fönstermått? Och var på fönstret mäter man? Jag ska byta några fönster i sommar, men fattar ingenting...
Svar
3
· Visningar
3 609
Senast: ZorréZaid
·
Hemmet Var på visning igår på en lägis på söder i Växjö som jag verkligen vill ha! Så idag drar budgivningen igång och jag är sjukt nervös! Kl... 2
Svar
31
· Visningar
2 479
Senast: aiquen
·
Hemmet Är ute efter nåt att dölja datorskrivbordet. Någon avdelare som inte är för stor och klumpig utan en nätt liten sak. Datorn står i köket...
Svar
2
· Visningar
3 827
Senast: aiquen
·
Hemmet Jag håller ju på att renovera upp min nya lägenhet, klar för inflyttning 1 Maj. I helgen flyttade familjen in som har lägenheten...
Svar
11
· Visningar
4 301
Senast: Migo
·
Hemmet Vi ska sälja våran lilla hästgård, och nu är ju frågan om man ska sälja privat eller via mäklare? Har sett att det finns någon typ av...
Svar
3
· Visningar
1 025
Senast: Sar
·
C
Hemmet Jag har en hall att tapetsera. Jag har ett sovrum att tapetsera. Jag har ett vardagsrum att tapetsera. Köket går i vitt med en grå... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
10 385
Senast: citra
·
Hemmet Jag letar efter en hylla till köket, motsvarande en tavellist, men med högre kant. Ska ha småflaskor och kryddor på den. Någon som sett...
Svar
2
· Visningar
1 687
Senast: Sassy
·
Hemmet Själva filtret eller luddet till spisfläkten - hur rengör man det egentligen? Är det bara att tvätta av det med varmt vatten och lite...
Svar
16
· Visningar
20 297
Senast: pimy
·
Hemmet Jag har en hel hög med tygbindor som inte har någonstans att bo, så jag tog farmors gamla gardin och gjorde lite modifieringar...
Svar
15
· Visningar
1 643
Senast: Rie
·
Hemmet Var kan man hitta envägsspeglar. Eller helst nån film man kan sätta på ett befintligt fönster. Har sökt men får bara upp en massa... 2
Svar
20
· Visningar
12 070
Senast: Rie
·
K
Hemmet Igår kväll så började dit igen (länge sedan sist) att komma svart vatten ur kranen.... Antar att det är avlagringar som lossnat. Om vi...
Svar
3
· Visningar
1 299
Senast: Kuckeliku
·
Hemmet Vad kan man använda för tyg när man ska klä dynan till kökssoffan? Vill ju att det ska vara lite tåligare eftersom det säkert slits på...
Svar
2
· Visningar
2 522
Senast: Niklasson
·
Hemmet Såhär är det, jag och pojkvännen ska flytta ihop i hans 3:a och i samband med detta så renoveras hela lägenheten och möblerna ska bytas...
Svar
15
· Visningar
1 215
Senast: ang
·
Hemmet När jag spolar vatten i diskbänken i köket så börjar det efter en liten stund klucka nere i avloppet. Samma sak när diskmaskinen töms...
Svar
3
· Visningar
14 495
Senast: Mysgrisen
·
Hemmet Har just flyttat in i ny hyreslägenhet, som jag trvis väldigt bra i. Förutom en liten detalj, träet i fönsterramar och karmar är betsade...
Svar
3
· Visningar
1 050
Senast: ullo
·
Hemmet Ni som har testat både och vilket skulle ni göra igen? Beror det på vad det är i för rum och slitage? Vi är främst inne på olja men...
Svar
13
· Visningar
6 704
Senast: Sar
·
Hemmet Vem kan man kontakta om man vill ha hjälp med att få reda på dålig lukt i ett hus? Det luktar inte mögel, lite mer åt avloppshållet och...
Svar
6
· Visningar
3 611
Senast: Poxz
·
Hemmet Från IKEA. Funderar på att köpa en sån. Nån som har en sån och har ngt att säga om den? Är den bra? Bekväm? Bra kvalitet i förhållande... 2
Svar
36
· Visningar
5 555
Senast: MissFideli
·
Hemmet Fungerar det i praktiken? Det är ju så himla snyggt, men jag vet inte... Vill jag verkligen lägga ut 8000 för en soffa som blir... 2
Svar
31
· Visningar
9 828
Senast: Carolus
·
K
Hemmet Då verkar vår micro till slut ha kommit på ett sätt att få gå i vila. dörren har blivit sned verkar det som, så den går inte att stänga...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: Modig_Korn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka