Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag och min sambo håller på att renovera vårat blivande hus. Vi är runt och kollar på olika saker och just nu diskuterar vi vad som är...
Svar
2
· Visningar
4 315
Senast: Mimsan
·
Hemmet Jag letar mig fördärvad :( Min mamma önskar sig en dörrmatta med texten "Oh no, not you again" (eller liknande, minns ej till 100%)...
Svar
11
· Visningar
3 192
Senast: Zaria
·
R
Hemmet Tänkte måla om i hallen, den här färgen som är nu är mycket speciell. Den uppfanns genom att jag valde den ljusgula tapeten, bad sen...
Svar
15
· Visningar
1 161
Senast: Revontuli
·
Hemmet Hittade ett gäng rätt ruggiga gamla stolar i min mors källare, som jag bestämde mig för att gå lös på med lite färg och tyg. Så här...
Svar
9
· Visningar
1 259
Senast: Shenzi
·
Hemmet Jag är i sjukt stort behov av en soffa. Inte nu men den kommer att köpas i sommar eller höst. Jag vill inte ha en liten billig...
Svar
7
· Visningar
2 802
Senast: jacko
·
Hemmet Satte upp en hylla i köket inatt :angel:, har inget vägguttag vid fönstret, så jag har inte haft nån myslampa där inne. Men nu så!! Det...
Svar
2
· Visningar
848
Senast: MissFideli
·
Hemmet Lägg upp bilder på era rum ur lite olika vinklar, jag behöver inspiration.
Svar
9
· Visningar
1 254
Senast: Barbabelle
·
Hemmet Om man inte hittar några bra sovrumsgardiner, då designar man egna. :D De är inte riktigt klara, ska eventuellt göra nån liten grej...
Svar
15
· Visningar
1 279
Senast: Tassetass
·
S
Hemmet Kan man göra det själv och få det hyffsat snyggt? Det är furu som är behandlad, måste man då slipa bort det för att få färgen att...
Svar
13
· Visningar
9 355
Senast: mino
·
Hemmet Nu behöver vi lite tips o råd. Vi ska byta fönster på vårt hus och vi har funderingar kring vardagsrummet. Tanken var att våra 3...
Svar
12
· Visningar
4 389
Senast: Lupin
·
Hemmet Shit, jag är helt speedad :bump: Efter att ha kollat på hus i ca 3 års tid och förlorat ett flertal budgivningar ringde mäklaren idag... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 362
Senast: Calazirya
·
Hemmet Jag ska flytta den 1 juni och högst upp på inköpslistan står en bäddsoffa! Den ska vara tillräckligt bred för två personer (minst... 2
Svar
21
· Visningar
19 820
Senast: Scaramouche
·
Hemmet vad betalar ni per månad?! och var bor ni? jag betalar 6130 kronor kallhyra för en 3a på 78 kvadrat, har insett att det är rätt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 619
Senast: citra
·
Hemmet Jag antar att det inte bara är jag som har en lägenhet som är utrustad med alldeles för få garderober och förvaringsmöjligheter? :angel...
Svar
12
· Visningar
5 523
Senast: Zody
·
L
Hemmet Har ju innan vart inne på ämnet om att kanske köpa min gamla mormors hus nu när hon har tankar om att hon inte orkar med en vinter till...
Svar
4
· Visningar
891
Senast: Mystofflan
·
Hemmet Vi håller på att bygga ut och bygga om huset och får nu ett stort, fint rymligt badrum :D I detta kommer att finnas hörnbubbelbadkar...
Svar
10
· Visningar
7 451
Senast: Sar
·
Hemmet Håller på som mest och renoverar vårt gamla trähus från -30 och jag har snöat in på Chabby chic-stilen men är inte ens novis än så...
Svar
6
· Visningar
4 598
Senast: Gry
·
L
Hemmet Jag har relativt nyligen flyttat och ska tapetsera om i vardagsrummet. Det är ett STORT rum, sitter antikvita tapeter på väggarna idag...
Svar
11
· Visningar
1 404
Senast: liten82
·
Hemmet Nu börjar det närma sej inredningsdags. Tripp till nyöppnade IKEA i Belfast (första på ön) är planerad så fort de har putsat...
Svar
5
· Visningar
1 144
Senast: Nominous
·
Hemmet Haha det är helt galet. Har under en längre tid hört att det har splashat i väggen där avloppsrören går ner i min lägenhet (alltså rören... 2
Svar
25
· Visningar
2 692
Senast: Missestar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Förslag på passande matskål?
  • Akvarietråden V
  • Torrfoderdjungeln..