Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Det är så att jag för någon vecka sen började känna av väldigt hårda hjärtslag i mellangärdet, typ några slag sen försvann de. Sen blev...
Kropp & Själ
Står/sitter still på jobbet där det är otroligt lugnt idag, tom tråkigt när jag plötsligt känner att jag hör min egen puls i öronen och...
Kropp & Själ
Var lite extra klantig igår och lyckades halka i duschen. Höger knä dunkade med insidan rakt ner i golvet med underbenet spretande snett...
Kropp & Själ
Har börjat ge min gamla häst hyalyronsyra i flytande form i munnen, undrar om det finns samma preparat eller liknande till oss menniskor...
Kropp & Själ
Jag har för länge sedan varit medlem här men har de senaste åren nöjt mig att bara läsa, för nöjes eller hästabstinens skull. Nu känner...
Kropp & Själ
Jag är inne i en period då jag inte orkar bry mig om mat. Helst skulle jag ta ett "mat-piller", men då det inte är uppfunnet än så blir...
Kropp & Själ
Ber om ursäkt om jag lagt tråden fel!
Det är så att jag nästan varje natt kommer ihåg mina drömmar, som ofta är mardrömmar. Dom handlar...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...