Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag kan inte sova med håret utsläppt. Vet inte varför men jag tycker det är obehagligt med hår som ligger mot halsen ;) . Så jag sätter...
Kropp & Själ
Besviken. Vad är det här? Det sticker i min själ. Hur har dom kunnat våldföra sig så på en fulländad produkt? VEMS idé var det att byta...
Kropp & Själ
Vad kan man ha för jacka till dessa skor? Har en duffel men skulle vilja ha en kortare jacka. Några tips? :)
[länk till bild, fick inte...
Kropp & Själ
Jag är tyvärr väldigt materialistisk. Inte som status egentligen, så jag vet inte. Shoppingberoende kanske? Alltid varit, minns att jag...
Kropp & Själ
Slutade med mina p-piller för dryga halvåret sedan. Kommer ihåg att innan jag började så hade jag ganska riktig mens. Minskat hela tiden...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...
Trädgård & Växter Fyllt på mitt växthus med dahlior och tomater. Dahliorna ska ut i rabatten så småningom och tomaterna planteras om en sista gång i stora...
Övr. Grenar Gjort sista träningspasset innan tävlingen och red både dressyren och så en teknik och en speed. Dressyren kändes faktiskt rätt bra! Kom...