Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hej alla. Jag har efter efter problem hela sommaren (eg efter hela året) med svamp och bakterier blivit jäkligt nojig över mitt...
Svar
4
· Visningar
1 214
Senast: Andromedae
·
Kropp & Själ Jag kan inte sova med håret utsläppt. Vet inte varför men jag tycker det är obehagligt med hår som ligger mot halsen ;) . Så jag sätter... 2
Svar
26
· Visningar
5 273
Senast: Rhodugune
·
Kropp & Själ Besviken. Vad är det här? Det sticker i min själ. Hur har dom kunnat våldföra sig så på en fulländad produkt? VEMS idé var det att byta... 2 3
Svar
46
· Visningar
9 228
Senast: Alexandra_W
·
Kropp & Själ Under några år nu så är det en man som jag kommit i kontakt med genom arbetet och arbetskollegor på ett högst ytligt plan som har en... 2
Svar
33
· Visningar
6 409
Senast: nexxa
·
Kropp & Själ Jag sover alltid med öronproppar då jag är väldigt ljudkänslig och vaknar av minsta lilla annars. När man då dessutom har katter som... 2
Svar
31
· Visningar
9 231
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Hej buke Jag är en tjej som mått psykiskt dåligt sedan jag var liten. Idag har jag psykologkontakt och en läkare men min psykolog...
Svar
12
· Visningar
1 272
Senast: chaosgirl
·
Kropp & Själ Det här kanske inte är rätt forum, men jag försöker hitta all info och kunskap som går att få. För att dra en lång historia kort...
Svar
6
· Visningar
1 188
Senast: Askur
·
Kropp & Själ Vad kan man ha för jacka till dessa skor? Har en duffel men skulle vilja ha en kortare jacka. Några tips? :) [länk till bild, fick inte...
Svar
6
· Visningar
735
Senast: Skuggvarg
·
Kropp & Själ Brukar inte skriva trådar på buke, framförallt inte gnälliga sådana. Men nu vet jag bokstavligen inte vart jag ska ta vägen längre... 2
Svar
36
· Visningar
5 011
Kropp & Själ 11/9 är en sån dag. Kuppen i chile, planen i tvillingtornen, Anna Lindhs knivskärning 28/9 är också en sån dag. Estonia Mycket skit på... 2
Svar
23
· Visningar
2 059
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Jag är så himla trött på att bara sätta upp håret i hårsnodd eller en liten knut när inte känner för att ha det utsläppt. Vill ha tips...
Svar
7
· Visningar
836
Senast: yew98fq
·
Kropp & Själ Jag vet att ni inte är läkare, barnmorskor, gynekologer etc.... Iallafall inte de flesta av er. Men ni brukar kunna ha vettiga teorier... 2
Svar
21
· Visningar
18 440
Senast: Kiwifrukt
·
Kropp & Själ Funderar på att handla ett löpband MEN vad ska man tänka på vid köp? Tex Vilken motorstyrka? Hur vet man att ett löpband är "bra"? Jag...
Svar
8
· Visningar
1 025
Senast: Mammadutt
·
Kropp & Själ Seabaz flyttar till Australien. I can and I will. End of story! Efter att jag tog bort min älskade Vit i början på juni i år så har ju... 2
Svar
31
· Visningar
3 248
Senast: Martenix
·
Kropp & Själ Jag är tyvärr väldigt materialistisk. Inte som status egentligen, så jag vet inte. Shoppingberoende kanske? Alltid varit, minns att jag...
Svar
1
· Visningar
642
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått andra uppgifter av min arbetsgivare, vilket är mycket smickrande! Samtidigt är det varierat med...
Svar
9
· Visningar
625
Kropp & Själ Har någon erfarenhet av att ha fått borrelia där behandling satts in relativt sent, dvs när patienten haft symptom med synrubbningar...
Svar
3
· Visningar
732
Senast: cusan
·
Kropp & Själ Mår inte på topp just nu och skulle behöva skriva av mig lite.. Sedan ett år tillbaka jobbar jag heltid på ett mindre företag, jag...
Svar
4
· Visningar
649
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Slutade med mina p-piller för dryga halvåret sedan. Kommer ihåg att innan jag började så hade jag ganska riktig mens. Minskat hela tiden...
Svar
2
· Visningar
657
Kropp & Själ Vi diskuterar barns matvanor här hemma och spekulerar om hur man hanterar frågan i andra länder? I Sverige så verkar det som att barn...
Svar
19
· Visningar
1 932

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka