Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Har ni förslag på resmål om jag vill åka på en resa i november? Jag funderar på att åka ensam, och vill mest vila upp mig och umgås...
Svar
10
· Visningar
1 740
Senast: Cambrie
·
Kropp & Själ Har funderat ett tag på att byta tilltalsnamn, har ett vanligt tråkigt idag. Min familj och närmsta vänner lär fortsätta kalla mig det... 2
Svar
22
· Visningar
4 401
Senast: sthu
·
Kropp & Själ ...och kan inte ta mig upp, känns det som... För ungefär ett år sedan började jag springa sådär smått. Jag, latmasken som aaaaldrig...
Svar
18
· Visningar
1 433
Senast: MCP
·
Kropp & Själ Ok, nu är jag desperat. Har haft förstoppning i 5 dar, eller aa till å från i nåra veckor men i 5 dar nu. Kändes som det satt massa i... 4 5 6
Svar
114
· Visningar
42 815
Kropp & Själ Ricky (The office) Gervais skriver nåt på sin facebook som fick mig att studsa till - av igenkänning. Han skriver Remember, when... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
6 691
Senast: nexxa
·
Kropp & Själ Jag trivs där jag bor. Jag tycker om den lilla lägenheten här. Visserligen en tvåa "bara", men den är "min" och den passar fint just... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
5 772
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Är det någon som har koll på vad som kan ha utlöst någon form av socker får cancer att växa drev bland mina fejsbokvänner (primärt... 2
Svar
29
· Visningar
3 630
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Jag skulle vilja ha tips på hårprodukter som är bra för torrt, slitet och tjockt hår som inte alls vill samarbeta! Än så länge tycker...
Svar
1
· Visningar
523
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Det känns lite så ibland :crazy: Jag har nämligen ända sedan jag var liten haft problem med magen när jag har blivit ivrig/nervös i...
Svar
8
· Visningar
939
Senast: Asko
·
Kropp & Själ Hej Jag lyckades stuka min fotled för ca 2 månader sedan, foten vek sig inåt och det sa långsamt kraasch, tyvärr inte i pinnen som jag...
Svar
8
· Visningar
2 196
Senast: Zaga
·
Kropp & Själ Jag har läst mycket om honungens positiva egenskaper på senaste tiden och tänkte testa om det är så bra som det sägs. Jag har fått en...
Svar
3
· Visningar
956
Senast: Sar
·
Kropp & Själ Jag skaffade menskopp i samband med nån hyllningstråd här på Buke för massor av år sedan och den förväntade livslängden på koppen på... 9 10 11
Svar
202
· Visningar
21 643
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Jag är ganska övertygad om att jag skadat korsbandet, troligtvis vid fästet. Då både sambon och en av hundarna haft samma skada så...
Svar
15
· Visningar
1 516
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Föll lite illa i förrgår vilket bl a resulterade i en trolig sträckning i nacken. Rekommendationen är krage, men någon sådan har jag...
Svar
2
· Visningar
658
Senast: Texaz
·
Kropp & Själ Ni som har facebook kan inte ha missat detta, det är ett schampo och balsam som sägs göra att håret växer snabbare. Vad tror vi om det...
Svar
11
· Visningar
1 834
Senast: queering
·
Kropp & Själ I natt var jag med om något jag upplevde som väldigt skrämmande, och jag kan inte riktigt släppa det... Vad fan hände? Under kvällen... 2
Svar
25
· Visningar
4 173
Senast: aiquen
·
Kropp & Själ Jag bor själv hela veckan och har så fruktansvärt dålig inspiration till matlagning när jag är ensam hemma. Det blir oftast halvfabrikat...
Svar
10
· Visningar
1 432
Senast: susanne
·
Kropp & Själ Är det någon som sitter på ett bra recept på det? Är så vansinningt sugen på bullar men ingen deg jag hittills har lyckats få till har...
Svar
3
· Visningar
462
Senast: Basilika
·
Kropp & Själ Jag kan tänka mig att byta hårfärg helt för att jag ska slippa se så skallig ut. Nåja, det är jag ju inte men mitt hår är så tunt att... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
7 026
Senast: Sissa
·
Kropp & Själ Vad exakt händer på en "teambaserad medicinsk utredning"? Har fått en kallelse till massa olika personer, mår illa bara av tanken. Vet...
Svar
7
· Visningar
6 346
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka