Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Någon som har detta? Jag misstänker att jag har detta problem men eftersom jag är typen som drar mig ordentligt och har ångest över att...
Kropp & Själ
Jag har alltid haft/har smärta vid mens. Lindrar så gott det går med Ipren, vetekudde o s v. När jag var strax före 40 hade jag olidliga...
Kropp & Själ
Jag känner alltid "puls" i kroppen, mer eller mindre tydligt. Alltid när jag är avslappnad men den kan vara så stark att det när jag går...
Kropp & Själ
Blä och plääää. Hittat nått konstigt illamående. Kommer över mig plötsligt och jag blir nästan kallsvettig och knäsvag. Håller i sig ett...
Kropp & Själ
Det som visas här som reklam hos mig iallafall hela tiden, Lefery Active Cell Regeneration for Day. Fungerar denna kräm? Försvinner allt...
Hästnyheter Det svenska hopplaget slutade på sjätteplats när tolv nationer tävlade i trestjärnig nationshoppning i Martofte. Danmark vann före Polen...