Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Som gör dem särskilt disponerade att våldta? http://www.interasistmen.se/granskning/sd-politiker-jag-bara-rakade-bara-gilla-valdtaktshot/
Svar
0
· Visningar
383
Senast: golit
·
Kropp & Själ Jag har nog hamnat här i fästingarnas paradis. Min snart 8 år gamla hund har aldrig tidigare haft fästingar på sig, men under de här 4...
Svar
10
· Visningar
825
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Efter att läst nån tråd här nyss om nån som skulle bjuda på tofu så började mitt huvud & google spinna. Kom in på en sida (Bjuda en...
Svar
12
· Visningar
1 162
Senast: Anna
·
Kropp & Själ Efter Rot- och Rut, kommer Rus. Ett förlag från SD att man får dra av 25% av allt man sagt i fyllan. Fler förslag?
Svar
6
· Visningar
651
Senast: golit
·
Kropp & Själ Sedan jag var 6 år gammal har den hemska migränen kommit med jämna mellanrum och ingenting hjälper.. Blir sängliggandes ibland uppemot...
Svar
7
· Visningar
1 569
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Hur vet man egentligen om man skulle råka bli gravid när man äter minipiller och mensen uteblir? Jag har helt glömt att fråga min...
Svar
2
· Visningar
1 058
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Hej jag behöver råd och lite hjälp nu.Det är så att jag nästan aldrig går ut nu för tiden går inte ens ut mot våran så som jag brukar...
Svar
8
· Visningar
1 095
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Jag genomgår just nu kbt-terapi mot blodfobi, men förstår inte riktigt min reaktion just nu. Förra veckan skulle jag titta på en film...
Svar
3
· Visningar
705
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Funderar på att byta frisyr och skaffa lugg. Men hur fungerar det ihop med hjälmar, blir luggen platt och förstörd? Jag tänker främst på...
Svar
16
· Visningar
2 586
Senast: Paddington
·
Kropp & Själ Någon här som har gjort en labriatorieframställd bettskena att använda på natten? Hur långt tid tog det då från att ni gjort avtrycket...
Svar
3
· Visningar
510
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ Någon annan som är prenumerant eller har testat Glossybox? :laugh: 23 24 25
Svar
494
· Visningar
48 235
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ Jag hade en dejt idag. Har haft kontakt med en helt reko kille som "bjöd in sig själv". So far so good. Vi pratade, åt middag, och... 2
Svar
37
· Visningar
4 327
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ När jag var tonåring hade jag en hel den spänningshuvudvärk, men den försvann - fråga mig bara inte när eller hur, jag vet bara att jag...
Svar
11
· Visningar
2 579
Kropp & Själ Hej. Någon som vet om man kan hitta den isländska parfymen som Andrea Maack gjort.Om den finns att köpa i Sverige? Den luktar superfräscht.
Svar
6
· Visningar
812
Senast: Tättran
·
Kropp & Själ Ja som rubriken lyder finns det något bra eller borde jag gå till läkare och be om hjälp den vägen? det som är receptfritt, har de... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
13 058
Kropp & Själ Nån här som använder själv? Har hört och läst så mycket positivt och är sugen på att testa bla för min mage. Har även läst att det finns...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: Hussen
·
Kropp & Själ Hej! Jag är 14 år och har haft mens i ca 2 år. I början hade jag bara lite värkar, men för några månader sen så har dom blivit extrema...
Svar
14
· Visningar
2 451
Senast: Elina8
·
Kropp & Själ Jag känner att jag behöver input från er som varit med om eller haft närstående som gått i väggen ordentligt. Den 1 Mars 2013... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 535
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Finns det fler??? Jag har ALDRIG kunnat rapa, inte ens som liten. Det innebär såklart en del hinder, jag kan t ex inte dricka kolsyrad...
Svar
15
· Visningar
23 898
Kropp & Själ Fick i våras problem med ilningar i en tand, när jag åt kallt eller gjorde något dumt som att andas för fort eller så. Så jag gjorde det... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
9 485
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka