Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Hade ont i halsen på tisdag så vad sambon ta hem material och göra svalgprov på mig (han praktiserar på sjukhuslabb) har jättesvårt för...
Kropp & Själ
Har en vän med psykiska problem. Han tog äntligen tag i problemet, jag hjälpte till litet vid utredningen som tog lång tid... I maj var...
Kropp & Själ
I ca 2 veckor har jag haft en molande värk i nedre delen av magen samt i ländryggen. Jag brukar kunna få så typ dagen innan mens och det...
Kropp & Själ
Jag får väldigt ont i tänderna av att äta ett visst sorts godis. Mitt favoritgodis förstås. Supersura godisbitar. Äter jag "för mycket"...
Kropp & Själ
Som rubriken lyder så undrar jag om någon här inne har erfarenhet av akupunktur mot allergi. Har det hjälpt? helt eller delvis? Hur lång...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...