Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Idag sjönk det till slut in, jag kommer aldrig bli frisk. Jag har som några kanske vet fått diagnosen Ulcerös Kolit för ca 2 år sedan... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
9 958
Senast: Aliche
·
Kropp & Själ Jag har ett synnerligen svajigt mående för tillfället. Är ju heltidssjukskriven och har således hela dagarna på mig att vältra mig i...
Svar
17
· Visningar
1 619
Senast: Lejonelle
·
Kropp & Själ Tillbringade en weekend med sambon och femåriga sonen i huvudstaden. Bodde två nätter på ett helt standard 4stjärnigt hotell. Första... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 776
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Mitt favorit-temärke (OBS! löste) är Ahmad. De sorter som jag tycker bäst om är grönt Jasmine och Assam. Men den butik som jag köpte i... 2
Svar
26
· Visningar
2 287
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Det är snart 10 år sen jag räddade livet på min pappa genom att gå hem till min mamma och berätta att han var alkoholist. Detta är...
Svar
5
· Visningar
792
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Tänkte göra en resa till alperna i vinter för att ÄNTLIGEN uppfylla drömmen om att åka skidor där. Har ett gäng kollegor med kompisar...
Svar
10
· Visningar
986
Senast: Ainon
·
Kropp & Själ Jag har länge varit sugen på en tatuering men inte varit säker på vad jag velat ha. Nu har jag bestämt mig, det blir en liknande den min...
Svar
4
· Visningar
4 494
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Okej, så jag har varit förkyld sedan i fredags. Började som en vanlig förkylning: trött, ont i huvud och hals, snuva. Blev bättre, men...
Svar
4
· Visningar
3 017
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ Jag känner att jag behöver skriva av mig lite och få andras perspektiv på den här situationen... Tacksam för all input som jag kan få...
Svar
9
· Visningar
2 496
Senast: Anonymajag
·
Kropp & Själ Hej vill skriva av mig lite om mitt nuvarande hälsa samt liv är lite oroad över hur det ska bli: Jag bor ensam i en lägenhet i en etta...
Svar
4
· Visningar
1 309
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Hej Behöver lite tips eller förslag på vad detta kan vara.Det är så här att jag har börjar må illa ganska så regelbunden nu. Det började...
Svar
11
· Visningar
1 165
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Avd för Planlöst gnäll. Blir bara mer och mer asocial med tiden. Helt oförmögen att ens låtsas vara intresserad av andra människors... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
9 735
Senast: Trani
·
Kropp & Själ Det här tycker jag är en jätteintressant fråga! Varför syns så få feta kvinnor i våra medier? (Och om de syns så är det för att vi... 22 23 24
Svar
473
· Visningar
29 228
Senast: No1
·
Kropp & Själ Jag ska försöka formulera mig så ni förstår vad jag svamlar om :o Men såhär. Jag har en samtalskontakt inom vården som jag regelbundet... 2
Svar
20
· Visningar
2 406
Senast: MM
·
Kropp & Själ Kroniska sjukdomar tråden bara exploderade så jag startar en ny för dem som har eller funderar på stomi
Svar
1
· Visningar
543
Senast: Oldie
·
Kropp & Själ Finns det fler som mig, är det någon som känner igen sig? Jag lever mitt liv i psykiska cykler, vilket jag tror är vanligt bland de...
Svar
10
· Visningar
1 735
Kropp & Själ Jag vill gå ner i vikt, gick upp från 56 i mars 2012 till 79-80 nu. Problemet är väl mest att jag inte lagar mat själv (urtrist) samt... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 899
Kropp & Själ Oktober 2011 så vart jag rejält sparkad av min häst,ren olyckhändelse,men han sopa mig i backen totalt av en smäll. Jag fick världens...
Svar
11
· Visningar
5 602
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Efter som jag kapade den andra tråden och den fick fel focus så gör jag en ny... som kan innehålla allt som har med övervikt att göra... 2
Svar
24
· Visningar
2 656
Senast: Rolle
·
Kropp & Själ Jag blev lite fundersam, jag läste precis tråden om alkoholkonsumtion och började fundera över min egen konsumtion. Jag dricker i...
Svar
9
· Visningar
869
Senast: Mammas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka