Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag älskar min kalenderwidget som visar hela månaden men i perioder och för vissa dagar hade jag velat ha en enkel dagplanering fast som...
Kläder & Bli fin
Jag ska på fancy tillställning och för första gången på flera och har köpt mig en superfin klänning. Har nu kommit fram till att jag nog...
Juridik & Ekonomi
Jag försöker hjälpa en släkting över telefon att göra en banköverföring, från hennes Handelsbanken till ett konto på Avanza (jag har...
Juridik & Ekonomi
Lite konstig rubrik kanske men jag menar så här:
Du får ett rabatterbjudande på 10%
Hur mycket rabatt i kronor tycker du isåfall är...
Juridik & Ekonomi
Hm, märklig rubrik men...
Min bank är smått hopplös att få svar från så medan jag (o)tåligt väntar slänger jag in en fråga här:
Min...
Kropp & Själ Veckans första runda klar. Och det märks att kroppen svarar på träningen 🥰 Fortsätter att jogga när det känns lätt och saktar av och går...