Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Har någon testat att klättra (naturen/vägg)? Finns det någon som håller på med det? Jag har problem med både knän och fötter så var...
Svar
8
· Visningar
876
Senast: Camisado
·
Kropp & Själ Jag har, efter ett halvövervägt infall, slutat mitt deltidsjobb och befinner mig nu i en situation där jag måste hålla i slantarna...
Svar
18
· Visningar
1 816
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Jag har Saethre Chotzens syndrom, och sitter nu med mitt gymnasiearbete som jag baserar på detta. Av de less common symptomen finns...
Svar
7
· Visningar
1 090
Kropp & Själ För några dagar sen började det göra ont i mina käkar och en tand, och jag kom på mig med att jag gick runt och spände käkarna titt som...
Svar
4
· Visningar
2 385
Senast: Angua
·
Kropp & Själ Vart går man med sina pinsamma problem om inte buke? Jag har sedan jag använde deo en gång i typ januari/februari fått leva med...
Svar
7
· Visningar
5 252
Senast: Tora
·
Kropp & Själ Är det någon här på buke som har koll på cyklar? Jag är totalt clueless när det gäller cykling och cyklar, men jag är ute efter en...
Svar
8
· Visningar
1 104
Senast: imrahil
·
Kropp & Själ Nioåringar kan bli bortgifta i Irak, om en ny lag går igenom där, enligt Dagens Nyheter igår 13/3 år 2014. :wtf::arghh::banghead: Vad... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 524
Senast: TomasN
·
Kropp & Själ Jag har sedan någon månad tillbaka fått problem med min hälsena. Den kan se lite svullen ut ibland och efter jag tex rört mig för mycket...
Svar
0
· Visningar
548
Senast: nexxa
·
Kropp & Själ Jag råkade ut för en olycka för snart två år sedan och skadade min fot svårt. Tyvärr har jag bestående problem och nu vill...
Svar
3
· Visningar
553
Senast: seahawk
·
Kropp & Själ Att man inte ska ha linser när man är förkyld har jag koll på. Men var går gränsen efter att man varit förkyld tills att man kan börja...
Svar
7
· Visningar
5 262
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har alltid varit en frisk människa. Jag har aldrig drabbats särskilt hårt av förkylningar, influensor mm. Dom få gånger jag drabbats...
Svar
8
· Visningar
1 823
Senast: Lejonelle
·
Kropp & Själ Jag går under snart! Finns det seriöst INGEN som vill anställa mig? Jag är typ desperat nu, skulle kunna ta vilket jävla skitjobb som... 15 16 17
Svar
335
· Visningar
28 220
Senast: Saeta
·
R
Kropp & Själ Kort sagt: Jag har sedan flera år tillbaka haft sömnstörningar som alltid yttrat sig på samma sätt. Förra året blev de mycket mycket...
Svar
17
· Visningar
4 744
Senast: As_Vegas
·
Kropp & Själ För att göra en lång historia kort så är jag en person med väldigt lite socialt umgänge vilket bla. hänger ihop att jag vuxit upp med en...
Svar
13
· Visningar
3 357
Kropp & Själ Ärtsoppa har jag aldrig gillat, dvs. inte fram till för några veckor sedan när jag för första gången i mitt liv fick riktigt väl... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 433
Kropp & Själ Efter en muskelruptur i vaden i våras fick jag för en månad sedan en ventrombos i muskel i samma område som rupturen. Jag sprutade... 2
Svar
25
· Visningar
7 642
Senast: pinette
·
Kropp & Själ Jag stukade foten rejält 2012 och sedan dess sliter jag upp det regelbundet för det inte får något riktigt stöd. Räcker med att trampa... 2
Svar
25
· Visningar
3 127
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Eller vad man kan kalla det för. I alla fall så vakan jag av? att Hjärtar slår super snabbt och det känns som om det skall hoppa ur...
Svar
1
· Visningar
617
Senast: Mynta2
·
  • Låst
Kropp & Själ Dags för ny tråd, vi skriver ju som tokar! :D Här fokuserar vi på att må bra och det finns alltid peppande och snälla kommentarer i... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
88 922
Senast: Andromedae
·
Kropp & Själ Och framförallt värken i lederna och illamåendet... :wtf: Men jag kan inte minnas att jag mådde såhär åren efter jag fått barn och...
Svar
2
· Visningar
526
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka