Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag har fått rejäla problem med att jag fryser och har frossa, varvat med korta stunder av svettningar (vallningar), där jag egentligen...
Kropp & Själ
Jag har gått och blivit världens mest nojiga människa. Det hela började under en sjukt stressig period i höstas där det till slut kändes...
Kropp & Själ
Mitt hår är så tråkigt och risigt, har ni några bra tips för att det ska kännas och se välvårdat och fint ut? Har mkt hår, självfall och...
Kropp & Själ
Jag har upptäckt att om jag använder nagellack en period, så blir mina naglar plötsligt sköra och skivar sig etc. Detta håller sen i sig...
Kropp & Själ
Jag är inne på min tredje vecka med 5:2 och närmar mig min första målvikt. Det går hur lätt som helst tycker jag. Jag äter som jag vill...
Kropp & Själ
Jag gick in i väggen för 3 år sedan, var hemma ett tag men började sedan plugga och har nu pluggat i 2 år. Mycket plugg men ganska fritt...
Hästmänniskan Ah, nej står den långt bort är det inte lika lätt. Får korrigera mig till att höra sig för och be om mer info och film skadar inte? :)...