Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Har försökt att läsa mig till, via instruktionsboken, vilken färg på glykolen till min bil ska vara. Har också försökt googla men jag...
Svar
8
· Visningar
6 008
Äldre Postar detta på Senior då jag tor att jag får bättre svar. ;) Jag bor i en studentlägenhet som har två spisplattor i själva...
Svar
8
· Visningar
1 441
Senast: Louica
·
Äldre Igår kväll fick jag veta att mitt ************* till ex har godkännt tillträde till vår gård UTAN min vetskap. De har skrivit något... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
9 623
Senast: nyttnick
·
Äldre Vi ska visa alla människor respekt oavsett nationalitet, ras eller kön. Det håller väl alla med om eller hur? Ordet Rom ska betyda man...
Svar
11
· Visningar
1 423
Senast: annan1
·
Äldre Tänkte prova ett recept där det ska vara finhackad korianderrot, men vet inte om jag kan få tag på det idag. Är det någon som vet om det...
Svar
6
· Visningar
4 044
Senast: Yukionna
·
Äldre Är det lika mycket som det brukar? Vi brukar ha stora problem här, men i år har vi inte sett eller hört en enda ännu. Jo förresten... 2 3
Svar
56
· Visningar
4 668
Senast: Rie
·
Äldre Jag och min sambo har tagit in en inneboende. Killen flydde från sin hemort pga. att han var förföljd och jagad. Hurvida detta är... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
12 536
Äldre Just nu har vi Telia bredband, digital-tv och fast telefon. Alltså har vi alltihop genom telefonjacket. Tycker att det känns mer och mer...
Svar
5
· Visningar
1 453
Senast: skiesabove
·
Äldre Hade kalas för min man idag som fyller år. Gästerna kom och en av dom hade med sig en egen tårta. När började gästerna ha med sig... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 333
Senast: FannyN
·
Äldre Jag är medveten om att fler kommer vara fullt medvetna om vem jag är, och det gör mig helt detsamma, jag vill bara inte ha den här... 2
Svar
32
· Visningar
4 875
Senast: GotAsecret
·
Äldre Tänkte kolla om det finns någon ungersktalande här? Jag skulle vilja ha en översättning på megmensz.Jag har fått fram så mycket som att...
Svar
3
· Visningar
834
Senast: Ramona
·
Äldre Alltså jag blir vaaansinnig på korkar där man ska tycka på mitten för att kunna skruva upp dem. Jag lyckas inte. Det krävs ett finger... 2
Svar
24
· Visningar
17 598
Senast: corzette
·
Äldre Nån mera än jag son älskar serien dexter? Gillar han är söt cool men ändå så är han en seriemördare. Gillar även hans syster hon är mera...
Svar
7
· Visningar
1 508
Senast: annie_cool
·
Äldre Min mormor fyller 80 och några av oss kusiner har tänkt överraska henne med att sjunga Taubes "Dans på Sunnanö" på kalaset då hon är...
Svar
2
· Visningar
757
Senast: Thera
·
Äldre Fram med era bästa recept på köttbullar, syltor etc:) Håller just på att steka köttbullarna, själv tänkte jag i år skippa mjöl och...
Svar
13
· Visningar
1 244
Senast: Texaz
·
Äldre Jag funderar på att köpa en smartphone, har aldrig haft någon. Men jag har ingen aning om hur mycket som är rimligt att ha i surf på...
Svar
9
· Visningar
1 342
Senast: nickan1
·
Äldre I grunden älskar jag kastanjeträd. De får en vacker form, de har fina blad och de blommar FANTASTISKT. När de slår ut sina kandelabrar...
Svar
3
· Visningar
1 183
Äldre Jag är nyfiken! Dels för att jag ska köpa nya däck till bilen nu i helgen. :) Märkes? Regumerat? "Året-runt"? Dubbat? Vad har ni... 2 3
Svar
54
· Visningar
4 578
Senast: lady_mike
·
Äldre Är det någon som vet om det här är ett mobilnr eller hemnr? 01634313244 Har försökt söka i telefonkatalogen men det är olistad.
Svar
3
· Visningar
839
Senast: Centaur
·
Äldre Finns det andra tillverkare av såna plånbokskalendrar? Burde känner jag till men finns det fler? Jag har en som jag köpte begagnad 2001...
Svar
11
· Visningar
3 044
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Pluggtråden
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur