Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Om jag postar ett brev och glömmer att sätta på porto. Vad händer då? Kommer mottagaren att få lösa ut brevet eller kommer det att...
Svar
7
· Visningar
13 635
Senast: bigganl
·
Äldre Nån som har gjort det? Kan man trivas där? Är det värt att bo nära anslutning till havet? Tänker då mest på vintern, går det att bada i... 2
Svar
26
· Visningar
4 226
Senast: Sleepan
·
Äldre Dax att köpa ny bil snart. Jag kör ca 1 000 mil om året bara (blir dock mer om något år). Är intresserad av en liten bil, t ex Kia... 2
Svar
27
· Visningar
5 711
Äldre :mad::mad: Föll för frestelsen och köpte en påse Polly "Ahlgrens bilar" för ett par timmar sedan. På påsen stod det att de skulle... 2
Svar
22
· Visningar
3 160
Äldre Nån som vet hur en mrsa screening går till?
Svar
6
· Visningar
1 088
Senast: lisa412
·
Äldre Tänkte tipsa er om Atlas nya låt Gloomy June, i deras förra låt hade dom jättefina hästar med i videon...
Svar
2
· Visningar
707
Senast: fridaren
·
Äldre Jag vill ha tips på låtar som passar när man är/vill bli på ett sånt där jävlar-anamma-humör. Sånna där som ger känslan av att man vill...
Svar
6
· Visningar
803
Senast: eve91
·
Äldre Finns det någon här som har erfarenhet av den bilen? Namnet låter ju mer som en dammsugare :D.
Svar
12
· Visningar
2 819
Äldre Jag satt precis och klickade runt lite tanklöst på Facebook och utan att jag ens hann registrera det så hade jag sett en film på en... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 361
Senast: pajaztar
·
Äldre Först när jag hörde det så hajade jag till. Att hålla register baserade på etnicitet allena är ett otyg och därtill olagligt men om... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 586
Senast: vallhund
·
Äldre Jag ska, ve och fasa, laga mat. Kycklingfiléer står på menyn. Frågan är vad ni har för favoritrecept när det kommer till... 2
Svar
23
· Visningar
2 340
Äldre Jag har en crw-jacka med reflexfärg. Vet ngn om det finns en likadan/snarlik jacka fast utan reflekterande material? Jackan är väldigt...
Svar
4
· Visningar
920
Senast: Clabbe
·
Äldre Jag är världens mest otekniska person :o Hursomhelst. Jag kan inte läsa en "vanlig" bok på grund av grava koncentrationsproblem...
Svar
5
· Visningar
863
Senast: Murray
·
Äldre ... eller andra Allvetande Bukefalister som kan tänkas ha sett den här dörren! :D Det är lite av ett mysterium, bilden ska som sagt... 2
Svar
32
· Visningar
7 991
I
Äldre Haha har ni sett den här? Bandgeneratorn Gjorde den nyss och det pandet jag fick var så pinsamt att jag inte vågar skriva :D SJukt roligt! 2
Svar
23
· Visningar
3 031
Senast: fridaren
·
Äldre Inspirerad av tråden "Vad signalerar Bukes nicks?" så undrar jag varför du har den avatar som du har? Jag kände att jag ville ha... 5 6 7
Svar
125
· Visningar
8 435
Senast: LindgrenV
·
Äldre Okej, jag som är en jeansmänniska ända ut i fingerspetsarna har allvarligt börjat fundera på att använda... kjol :cautious: Jag har...
Svar
4
· Visningar
2 565
Senast: Ridinglady
·
Äldre Nog finns det fler än mig här som gillar att göra tårtor? Som kan sitta hela kvällarna och fascineras över den ena tårtbloggen efter... 2
Svar
28
· Visningar
3 785
Senast: Manji
·
Äldre Jag kommer inte från Uppsala och har aldrig varit där, men behöver köpa en bra present till min svägerska som bor där. Tänker att...
Svar
3
· Visningar
711
Senast: GotAsecret
·
Äldre Vad ska ni ha? Behöver både och känner jag, men vet inte vad jag vill ha. 2 3
Svar
47
· Visningar
9 891
Senast: Miss Sixty
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka