Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Har det senaste året lagt märke till en ny "trend", främst ser jag det på Facebooks alla "skänkes, sökes, bytes" grupper. Allt ska vara... 2
Svar
31
· Visningar
4 482
Senast: Dentaku
·
Äldre Tänkte försöka pigga upp en vän genom att skicka honom en bok. Gärna en mindre tegelsten ;) Han är historieintresserad men jag vill...
Svar
16
· Visningar
1 140
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Fattar ingenting av kollektivtrafiken i Arboga O_o Jag ska alltså ta mig från resecentrum ut till Rasta till kl 10. Men hur? Söker...
Svar
14
· Visningar
917
Senast: sky_fly
·
Äldre Om man ställer fram en kakburk på fikabordet och inte ställer undan den efter fikat, visst får man skylla sig själv då om burken är tom... 2
Svar
26
· Visningar
3 596
Senast: martha
·
Äldre Har en kompis som behöver hjälp. Hon sitter fast i ett förhållande som verkligen inte är bra. Trodde inte det var så allvarligt...
Svar
2
· Visningar
1 483
Senast: Mammas
·
Äldre Såg just att aftonbladet kallar den för Judas och SMHI för Simone..? Hur som helst, har ni på västkusten märkt av stormen någonting... 7 8 9
Svar
168
· Visningar
14 102
Äldre Så mitt i prick. "Equality is not a concept, not something we should be striving for, equality is like gravity … misogyny is life out...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: Sleepy
·
Äldre Någon i närheten av Helsingborg som är sugen på att hitta på något någon dag, fika, ta en öl eller promenera i blåsten?:) Är nybliven... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 807
Senast: sicx
·
  • Låst
Äldre Jag har ju tyvärr råkat ut för att ha en granne som tycker om att vara besvärlig. Denna granne har nu sågat ner grenar som hängde över... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 786
Senast: Narcissa
·
Äldre Visa gärna bilder på ert hemmagjorda halloweenpynt och dekorationer! Inget som är färdigköpt ;) Jag ska ha...
Svar
6
· Visningar
1 098
Senast: Nixehen
·
Äldre Vi ska åka till Köpenhamn i mars på illerutställning. Är det någon här som kan rekommendera ett bra och billigt boende där djur tillåts...
Svar
0
· Visningar
546
Äldre Någon som hjälper till på någon frivilligorganisation eller volontärarbetar inom annan verksamhet? Vilken? Vad gör ni för arbete? Hur...
Svar
9
· Visningar
876
Senast: Tender
·
Äldre Hur mycket sparar ni varje månad? Har ni en fast summa som läggs undan eller beror det på lön/omständigheter? Jag vill bli duktigare... 2
Svar
24
· Visningar
2 216
Senast: pepp
·
Äldre Sedan ett par år tillbaka sliter en äventyrslust i mig, som jag aldrig haft förut. Jag vill ut och uppleva världen och "göra skillnad"...
Svar
8
· Visningar
912
Senast: MalinJ
·
Äldre Hörrni, vi måste prata om det här. De har blivit en del av vårt språk, ett accepterat sätt att uttrycka sig. Jag hajjar till varje gång... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
6 966
Senast: Thornbird
·
Äldre Bokat en resa till Marseille den 6-10 december. Ska göra ett jobb men sedan tänkte vi hyra bil och se oss runt lite. Tips på var vi ska...
Svar
1
· Visningar
545
Senast: Karfitsa
·
Äldre Är det nån som provat att baka sådana eller ätit dem? isf var de goda? Funderar på att baka till halloween:d och dekorera, då vill man...
Svar
0
· Visningar
488
Senast: emlem
·
Äldre Hejsan vet inte hur jag ska förklara detta men det är så att jag har nästan tappad min aptit.Vet inte varför jag tvingar i mig att äta...
Svar
2
· Visningar
809
Senast: annie_cool
·
Äldre Hej, så himla nyfiken på vad det här står, men kan inte finska. Vore jättesnällt om nån kunde översätta, testat google men de...
Svar
2
· Visningar
775
Senast: Pearlow
·
Äldre Funderar på att fixa ihop en adventskalender med små paket till min lillasyster, som är universitetsstudent. Men - vad vill man ha som... 2
Svar
22
· Visningar
2 822
Senast: WaterLily
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka