Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Boken heter "sex som jag vill ha det". Jag lånade tydligen den boken för 2 år sedan av en polare, men jag hittar det verkligen inte här... 2
Svar
20
· Visningar
2 551
Senast: Inglorion
·
Äldre och besök i bla Auschwitz och Birkenau. Först när man är på plats ser man verkligen hur stort det var. Verkligheten klev in ens liv så...
Svar
14
· Visningar
1 500
Senast: Karma
·
Äldre Hur mycket köer är det på morgnar från Södertälje till Kista? Om man ska vara i Kista absolut senast kl 9 (och gärna i god tid före)...
Svar
12
· Visningar
3 499
Senast: ameo
·
Äldre Halloween närmar sig och jag ska ha linser :crazy: Har en gång tidigare provat att försöka sätta i vanliga endagarslinser, bara för...
Svar
6
· Visningar
1 186
Senast: Lajke
·
Äldre En gång när jag skulle åka tåg med hundarna fick jag inte boka hytt för att man bara fick ha hund i en sittvagn. Fick alltså åka hela...
Svar
16
· Visningar
3 088
Äldre Är ute efter antingen vita eller svarta linser till Halloween, är lite sent ute dock.. Problemet är att jag behöver med styrka... och...
Svar
1
· Visningar
971
Senast: Hedinn
·
Äldre Söker en film med "häxtema" god/ond sida med en tjej med antal dagar med återstående tid numrerat på handen. Vet att jag såg den på...
Svar
3
· Visningar
661
Senast: Libra
·
Äldre Vad tänker ni på, när ni ser någons nick? Alltså helt förutsättningslöst, utan att veta något om skaparen av nicket. Tex mig... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
13 330
Senast: Rie
·
Äldre Jag har klurat på det här med tystnadsplikt för t.ex. anställda i vården, socialtjänsten och liknande där man kan träffa... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 712
Senast: Pepson2
·
Äldre ÄLSKAR svensk husmanskost, men misslyckas alltid med kalops:crazy: Någon som har ett superbra recept??? Även annan husman mottages... 2
Svar
39
· Visningar
4 476
Senast: cikoria
·
Äldre Kanske borde lägga detta under datorer men jag misstänker att jag kan få fler svar här så jag hoppas på att få ha tråden kvar en stund:)... 2
Svar
35
· Visningar
3 088
Senast: Tousse
·
Äldre Ska vi då anpassa oss till de betydligt liberalare vapenlagarna i resten av EU? EX: En jägare med licens t Tyskland får inneha så...
Svar
7
· Visningar
843
Äldre Jag brukar ha kontantkort av visst märke i min mobil som det inte är registreringskrav på. Men så fick jag ett bra erbjudande på en...
Svar
3
· Visningar
721
Senast: Svarta
·
Äldre Sambon är nötallergiker, så vad kan jag byta ut mandelmjölet mot?
Svar
15
· Visningar
2 670
Senast: Milosari
·
Äldre Influerad av vargtråden på samma del av forumet så undrar jag vilket som är erat käraste naturminne? Har ni mött nåt av sveriges...
Svar
10
· Visningar
1 321
Senast: Borttaget konto
·
Äldre Tjänstevikt bil: 2410 kg Totalvikt bil: 2410 kg Maxvikt släp: 1700 kg På b: 1090 kg Utökad b: 1840 kg Bruttovikt sammanlagt: 3705...
Svar
16
· Visningar
1 411
Senast: martha
·
Äldre Vi har börjat prata om nästa års sommarsemester och kommit in på USA, ett resmål jag har drömt om i många år. Varken jag eller maken har... 2
Svar
20
· Visningar
2 230
Senast: Bri
·
Äldre En udda fråga på ett hästforum men jag lyckas inte med mina nyfikna googlingar :D Sitter och halvglor på en dokumentär om dinosaurier... 2
Svar
28
· Visningar
2 911
Senast: lizan
·
Äldre Jag är i dagsläget en av idioterna som cyklar utan hjälm. Ren lathet och dumt "det händer aldrig mig"-tänkande. Dock har mina planer på...
Svar
9
· Visningar
2 271
Senast: Hoarfrost
·
Äldre Så eftersom jag höll på att avlida i dagens knappa minusgrad, har jag bestämt mig för att sänka mig till att skaffa en mössa för första...
Svar
15
· Visningar
5 291
Senast: NotlikeI
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka