Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag ska flytta med vårt elabonnemang till vår nya lägenhet då vi är nöjda och har ett bra pris per kilowatt. Men när jag skulle göra...
Svar
12
· Visningar
825
Senast: MayGrace
·
Samhälle Munskydden stoppades nu, de som misstänktes vara gjorda genom tvångsarbete. Borde man inte bojkotta fler varor från Kina? För att...
Svar
5
· Visningar
623
Senast: Nahar
·
Samhälle År 2070 hur ser livet ut då? Eller hur ser världen ut då? Vad gör du om du lever då? 2
Svar
24
· Visningar
1 911
Senast: Blue
·
Samhälle Jag såg precis en tråd på twitter med en person som går igenom COVID-data. I ett angivet syfte att motbevisa det som i tråden kallas... 2
Svar
20
· Visningar
1 718
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Julen i år blir inte som den brukar för vår familj. Vi kommer behöva umgås online och min förhoppning är att vi ska kunna spela nåt spel...
Svar
12
· Visningar
1 049
Senast: startpompe
·
Mat Lite här och där står et att saffran får fram smaken bättre om man blötlägger den i alkohol. Nu har jag som av en händelse en skvätt... 2
Svar
23
· Visningar
3 108
Senast: svea
·
Tjatter Välkommen till Ulvleken Kaos i tomteverkstaden! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra. Kom ihåg att det bara... 29 30 31
Svar
606
· Visningar
20 050
Senast: fio
·
Kropp & Själ Jag kommer snart förlora förståndet... Jag har "alltid" haft ganska lätt för att få svamp, redan sen tonåren. På den tiden var det... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
23 207
Kropp & Själ Visste inte riktigt hur jag skulle formulera rubriken. Av vissa privata anledningar så känner jag att jag måste vända mig någonstans...
Svar
14
· Visningar
1 573
Senast: Nahar
·
Trädgård & Växter Jag har en liten yta på kanske 200 m2 som jag vill göra äng av på sikt. Jag skulle vilja ha tips på bästa sätt/ verktyg för att slå... 2
Svar
29
· Visningar
1 876
Kropp & Själ Ni som satt in spiral, har ni haft blödning samma dag? Satte in idag, gick hur bra som helst och har inte känt av nån molvärk efter...
Svar
19
· Visningar
1 223
Senast: Kilauea
·
Samhälle Är man en dålig medborgare om man avstår 90% av det man tänkt, men eftersom andra också gör det, smittsäkert kan genomföra de viktigaste... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 942
Senast: Sezziyanen
·
Relationer Mitt dejtande har inte varit på topp och har dragits till fel typer av killar. Psykopater, drogmissbrukare, alkolister osv. Jag har...
Svar
4
· Visningar
1 808
Senast: Ramona
·
Kultur Jag vet från t.ex. bokbingotrådarna att det finns några här inne som läser feelgoodböcker. Jag har en mormor som läser en väldigt mycket... 2
Svar
27
· Visningar
2 255
Senast: Tajger
·
Trädgård & Växter Man har gott om tid att fundera när man är i karantän... Jag har alltid ansett mig ha gröna fingrar. Mina krukväxter är frodiga och...
Svar
11
· Visningar
1 261
Tjatter Snart dags för 2020 :banana: Har ni några nyårslöften? 3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 415
Mat Jag joinar dem som påstår att Julen snart är här (@Tora ;) ) och tycker att vi ska ha en Gottebordstråd. :d Vad ska ni ha på... 11 12 13
Svar
241
· Visningar
22 742
Senast: Saigon
·
Fritid Nu har jag tröttnat på att sitta på min röv 24/7 i 9 månader. Jag vill ut och göra något. Men finns det några coronasäkra aktiviteter...
Svar
13
· Visningar
1 488
Senast: nullo-modo
·
Hemmet Tittade lite på olika täckpapp då vi ska flytta i januari och ska måla om ett rum och också vill ha täckpapp i hela lägenheten under...
Svar
7
· Visningar
905
Relationer Då är det dags igen... 2020 säsong börjar.... casting ikväll på TV4 20:00 4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 556
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025