Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Juridik & Ekonomi
I oktober trillade ett enormt träd tvärs över en populär promenadväg i skogen nära oss. Det är en gammal banvall där det gått en järnväg...
Kropp & Själ
Hur bokar jag tid för cellprov? Går inte via 1177 för min vårdcentral erbjuder inte det. Har gjort cellprov en gång under tiden jag bott...
Kläder & Bli fin
Behöver nya ullstrumpor, av den tjockare sorten. Har tidigare köpt Falkes strumpor men jag försöker leva plastfritt nu och letar efter...
Trädgård & Växter
Jag har en stor kaninbur på åtta kvm som jag funderar på att göra om till växthus. Den står ordentligt fast i marken så vill ogärna...
Hästnyheter Jag fick dubbelkolla. Det står "...en sådan flytt...", där är det lite oklart vad som menas tycker jag. Generellt ger hela artikeln sken...