Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Gissar reklamen ska räknas som lyckad eftersom jag skriver den här tråden. Men....jag kan inte låta bli. Vad är det roliga, eller...
Svar
13
· Visningar
1 737
Senast: Tonto
·
Juridik & Ekonomi För ett år sedan vaknade jag en morgon med fruktansvärda nervsmärtor ut i min ena arm. När det inte gav sig sökte jag läkare och fick...
Svar
5
· Visningar
902
Hemmet Min dotter önskar sig en tjock, fluffig, mysig filt/pläd när hon fyller år. Gärna i naturmaterial - men kanske inte ren ull eftersom det...
Svar
12
· Visningar
1 219
Senast: Ektopia
·
Tjatter För att komma i den rätta julstämningen så startar jag en julklappstråd :D :D :D Vilken är den allra sämsta, knasigase eller mest... 7 8 9
Svar
171
· Visningar
17 078
IT & mobiler Min mamma har fått en rollator och jag tänkte beställa en korg till den. Men jag vet inte hur hennes rollator ser ut. Är det...
Svar
4
· Visningar
554
Senast: MissFideli
·
Tjatter Har känt mig lite nere det sista på grund av allt men nu tänkte jag dra igång rimstuga här. Jag gillar att rimma så om någon behöver... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 154
Senast: Lemeie
·
Mat Jag vill inte gå in på Systemet nu, pga ni vet, men jag skulle vilja ha något till nyårsmiddagen åtminstone. Där jag bor kan vi inte få...
Svar
12
· Visningar
520
Skola & Jobb Har ni några tips på vad man kan ha för titel på mail om att man säger upp sig..? Efter 13 år på samma arbetsplats gör nya chefen livet... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 088
Hemmet Har spontant bokat in en förhandsvisning av ett litet hus i vårt närområde om ett par veckor :nailbiting: Vi bor alldeles för stort...
Svar
13
· Visningar
1 206
Senast: Pudlan
·
IT & mobiler Hjälp! Två ungdomar i min närhet önskar sig gopro kamera i julklapp. De fick jag veta NU! och tomten kommer om 2 veckor... Tjejen är...
Svar
0
· Visningar
282
Senast: kamomillo
·
Juridik & Ekonomi Hur gör ni? Jag har hittills använt mig av Skicka lätt. Nu vill jag sälja lite enstaka fina barnplagg för kanske 30 kronor styck och...
Svar
9
· Visningar
646
Mat Jag fick en påse enkornsmjöl av min chef. Det ska tydligen bli bra pepparkakor av det, så nu ska jag för första gången i mitt liv baka...
Svar
7
· Visningar
853
Senast: Blimblom
·
Skola & Jobb För alla vi som jobbar eller har jobbat i någon form av butik... Säg öppetid 9-18. Du är där för att öppna. När kommer du till jobbet... 2
Svar
21
· Visningar
2 321
Senast: ameo
·
Mat Inte sett att det finns en sån här. Men jag är lite av en nybliven kaffenörd, och undrar om det finns fler här? Just nu brygger jag... 2
Svar
25
· Visningar
1 369
Senast: Nahar
·
Samhälle Men är gräsklippning med häst verkligen ekologisk om man ser till en livscykelanalys? Jag kan tänka mig att gräsklippar-hästar är... 2 3
Svar
56
· Visningar
2 395
Senast: skogaliten
·
Samhälle Senaste åren har jag tyckt att det verkar finnas ord och uttryck som verkar ”inne” och hörs rätt ofta t.ex. på tv eller kan läsas i... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 001
Senast: cirkus
·
Kultur Buke brukar ju kunna hjälpa med det mesta. Jag minns en bok från när jag var liten, bilderbok, om en flicka vars familj födde upp (och...
Svar
2
· Visningar
559
Senast: Jenka
·
Skola & Jobb Dottern ska läsa in Fysik 1 för att få behörighet till en specifik utbildning (hon läste samhälle på gymnasiet och där ingick tyvärr... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
11 500
Senast: Otherside
·
Juridik & Ekonomi Någon som använt sig av det? Har inte läst allt det finstilta än, men jämför lite med bankens villkor. Ser tyvärr ut som min bil kommer...
Svar
3
· Visningar
543
Hemmet Känns så skönt vi har äntligen fått klart med tillträde på vår nya lägenhet. Får den den 15 januari och flyttar förmodligen veckan efter...
Svar
14
· Visningar
862

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka