Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat Har gjort glögg på svagdricka och skulle prova den idag. Jag tycker den är helt ok starkvinsglögg, lite basic. Mannen tycker dock att...
Svar
0
· Visningar
329
Kropp & Själ Jag behöver hjälp... orkar inte göra ett anonymt nick... Nån här som har erfarenhet av AA möten? Hur går det till när man kommer dit som... 38 39 40
Svar
794
· Visningar
81 373
Senast: pepp
·
Relationer I morgon börjar jag jobba efter semestern igen och jag kan inte lämna min mamma ensam en hel dag, eller knappt ens ett par timmar. Jag... 26 27 28
Svar
544
· Visningar
92 060
Senast: Snurrfian
·
Fritid Går det att nå rastplatsen Svartån på E4 utanför Mjölby från norrgående riktning? Och hur ser det ut, finns det utrymme för ett par...
Svar
5
· Visningar
522
Senast: SaraXX
·
Relationer I och med min utbildning studerar jag nu familjemönster och det har fått mig att reflektera över min egna familj. Varför känner man sig... 2
Svar
25
· Visningar
5 142
Senast: farin
·
Mat I mitt facebookflöde susade det förbi ett recept på Chipsgratäng - som inte på något sätt verkar vara nyttigt :p , men av många tydligen...
Svar
8
· Visningar
1 372
Samhälle Egentligen hade kanske rubriken gjort sig bättre på Engelska då jag tycker man hör uttrycken oftare där men jag tror ni fattar ändå...
Svar
8
· Visningar
1 395
Kropp & Själ Behöver framförallt styrketräna. Om kroppen ska hålla över tid. Jag jag någon övning nångång men får inget flyt i det. Saker kommer... 2
Svar
24
· Visningar
1 119
Senast: sthu
·
Mat Jag har ätit på lunchrestaurang för flera år sedan en tacogratäng med tacochips i. Jag kom ihåg den nu när jag läste i...
Svar
0
· Visningar
317
Senast: Scata
·
Samhälle Hur kommer ni att fira julen i år? Tänker mest på om/ hur ni gjort några förändringar pga Covid-19?
Svar
1
· Visningar
300
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Har vaknat efter att ha fått sova rätt bra, den löpande kissen har lugnat ner sig lite :D 99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
71 947
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Hr ni gjort några fynd idag? :) 2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 668
Senast: mysboll
·
Samhälle Tror ni att det blir ett "JA"? Själv hoppas jag att det blir JA för då finns det risk att fler följer efter. Det är bra om var o en... 30 31 32
Svar
638
· Visningar
37 144
Senast: Asko
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag vill köpa mild god herrparfym till mina söner i julklapp. Jag har INGEN koll på vad som gäller just nu, är...
Svar
16
· Visningar
982
Senast: Seabaz
·
Tjatter Tänkte att vi, med mkt kärlek, kunde ha en tävling fram till jul, om vem som har charmigast julpyssel hemma. Antingen ngt ni tillverkat...
Svar
3
· Visningar
822
Samhälle Alltså jag bara måste tipsa om den här dokumentären om Otto Weidt. Jag har varit fascinerad av honom ända sedan jag var på Museum...
Svar
0
· Visningar
442
Senast: Lager
·
Hemmet Det har varit en vattenläcka i lägenheten ovanför som förstört väggarna i kök och badrum, och nu såhär lagom till jul (nästa vecka)...
Svar
17
· Visningar
1 178
R
  • Låst
Kultur Startar en ny tråd den förra är full! Jag trotsade det fina vädret och målande lite på denna idag. Är nog snart klar. Tänkte först... 25 26 27
Svar
539
· Visningar
62 117
Senast: Gunnar
·
Hemmet Jag fick kortslutning hemma igår när jag skulle byta en lampa. Lampskärmen satt fast och när jag vred så lossnade istället sockeln så... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 306
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Gissar reklamen ska räknas som lyckad eftersom jag skriver den här tråden. Men....jag kan inte låta bli. Vad är det roliga, eller...
Svar
13
· Visningar
1 737
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka