Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Hur vet man när det är dags att förlåta någon? Hur många år ska man behöva leva när en människa har svikit en totalt och gjort att man... 2
Svar
34
· Visningar
2 655
Kropp & Själ Hepp. Min kropp har ballat ur och jag misstänker att jag har gått in i förklimateriet. 1) haft huvudvärk i typ 3 veckor. 2) mensen har...
Svar
4
· Visningar
602
Senast: marieka
·
Tjatter Spar den för den kommer att vara värd mycket pengar i framtiden. Katalogen kommer att försvinna men innan dess ger man ut en sista utgåva 2
Svar
27
· Visningar
1 870
Senast: Grazing
·
Samhälle ”Vi garanterar den perfekta passformen för varje kvinna.” Så skriver ett företag- Twilfit- på sin hemsida. Även i reklam som syns nu...
Svar
18
· Visningar
1 714
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Kan man göra någonting åt det? En del förespråkar D-vitamin men jag vet inte om jag upplevt så stor skillnad när jag testat. Jag äter... 2
Svar
26
· Visningar
1 686
Senast: starcraft
·
IT & mobiler PGA corona kommer inte alla att kunna närvara när vi skall ha dop. Tänkte därför streama själva dopet så att de som vill kan följa med...
Svar
10
· Visningar
688
Senast: Eloise
·
Hemmet Alltså efter man våttorkat med en mirakeltrasa, hur sjutton gör man för att få bort alla dammnoppor från trasan? Jag stör mig något...
Svar
9
· Visningar
840
Senast: hastflicka
·
Samhälle I veckan var Moderaterna extra glada över sina extra 2 procent i opinionen och jag hörde partisekreteraren prata om att de tagit... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 416
Senast: Roheryn
·
Mat Jag ska snart börja jobba efter min föräldraledighet och har efter kontakt med arbetskamrater förstått att det är ännu stressigare där... 2
Svar
28
· Visningar
2 825
Senast: DarkInNight
·
Samhälle Har funderat på en sak en längre tid nu, och nu kan jag inte hålla det inom mig längre. Jag bor mitt ute i skogen.. I dessa Covid19... 6 7 8
Svar
146
· Visningar
11 974
Senast: Mineur
·
Skola & Jobb Nu får ni gärna hjälpa mig att fundera på vad som är smartast att göra. Den 10/12, får jag reda på om jag har kommit in på...
Svar
14
· Visningar
1 718
Senast: Nougat
·
Mat Jag försökte mig på att göra fudge idag. Det gick sådär... Kanske blev smeten inte tillräckligt varm, för nu vill det inte stelna utan...
Svar
14
· Visningar
1 101
Senast: hvala
·
Fritid Dags att fundera på vilka projekt som står på tur inför 2020 :) Vi ska försöka hålla det till några få kommande år. Vi har en tendens... 9 10 11
Svar
206
· Visningar
14 835
Kläder & Bli fin Hej! Jag färgade mitt ivanligafall ganska mörkbruna hår lite åt de mer rödbruna färgen förra julen (hemma) men nu övergår de bara mer...
Svar
13
· Visningar
848
Senast: WS6
·
Samhälle Behöver akut hjälp! Barnet har skrivit ett brev till sina Fairies och frågat vad de önskar sig i julklapp och var nu helt förkrossad i... 2
Svar
38
· Visningar
2 432
Senast: hagel
·
Skola & Jobb Behöver hjälp att reda ut lite vad jag ska göra med livet 2021.. Erbjudande: 75% januari-december, vikariat inom ett område som...
Svar
7
· Visningar
912
Senast: Masqueradee
·
Skola & Jobb Hej! Någon som har gått den utbildningen? Jag har sökt och fått en plats, men är tveksam till kompetesen man får. Det finns även en...
Svar
4
· Visningar
948
Skola & Jobb Kort backstory: Jag är förtidspensionär, har inte jobbat innan så jag har en fjuttig garantiersättning på 7600 kr/månad efter skatt (pga... 2
Svar
20
· Visningar
6 082
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Tror jag behöver ett värmande nackskydd. Jag har problem med nacken, får väldigt ont så fort jag blir jag och spänner mig. Kikat på...
Svar
17
· Visningar
1 028
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka