Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Är det någon som vet varför typ alla band spricker (de med snörning) efter två användningar typ? Kan man göra något för att de inte ska...
Trädgård & Växter
Kan någon med växtkunskap tala om vad det här är? Har tyvärr bara bild när eländet är nedklippt. Växte (växer för jag får inte bort hela...
Trädgård & Växter
Nya reserestrikoner i norge så nu kommer vi oss äntligen till vår lilla stuga och trädgården 🥳
Har lagt oändligt mycket tid på att läsa...
Kropp & Själ
Är det någon här inne som gjort LASEK eller LASIK. Jag har haft glasögon och linser i hela mitt liv men nu börjar det blir jobbigt. Jag...
Juridik & Ekonomi
Jag har tydligen nått maxgränsen för swish (10k) men ska betala för en skönhetsbehandling idag, så jag gick in och gjorde en tillfällig...
Juridik & Ekonomi
Naturligtvis så kom jag på denna fråga 5 min efter att kontoret stängt...
Hur som helst, jag ska byta fönster på mitt hus. Var hit en...
Kropp & Själ
Har läst lite om hälsoeffekterna av Kefir och är nyfiken. Äter/dricker någon av er här inne kefir och hur har det påverkat måendet? Har...
Juridik & Ekonomi
Reklamerar ni jackan vars dragkedja gick sönder innan säsongen ens var slut? Regnkläderna som inte höll tätt? Träningskläderna som...