Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag är en idéspruta av dess like, men har svårt att förklara för omgivningen med vad jag menar många gånger och kom på den briljanta...
Svar
4
· Visningar
657
Senast: Misantropi
·
Kropp & Själ Dottern och sonen hoppade studsmatta i förmiddags när olyckan plötsligt var framme. Sonen hoppade så att dottern flög upp och landade...
Svar
15
· Visningar
1 339
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag har fått ärva min pappas pendelur enligt ovan. Det är slitet, men fungerande och nu avtorkad och upphängt på en innervägg utan andra...
Svar
8
· Visningar
528
Senast: Murphy
·
Samhälle Jag är så heligt förbannad just nu, eller har varit det en tid. Vissa länder bryter öppet mot de lagar och förordningar de påtog sig när...
Svar
1
· Visningar
744
IT & mobiler Vart har ni er mail adress? Vilka är populära, lätta och enkla att använda?
Svar
18
· Visningar
944
Senast: Egonson_
·
Kropp & Själ Ett ganska nytt fenomen som jag önskar att någon kan förklara för mig. När jag går längre promenader (1-2 timmar) blir fingrarna så...
Svar
12
· Visningar
1 424
Senast: tanten
·
Mat Fick hem en jäkla massa flintastekar idag, utgånget 2019 men har varit fryst och majoriteten marinerade med het chili. Grillning i all...
Svar
7
· Visningar
2 914
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Svårt med rubrikvalet... Börjar med att tala om att jag väntar på svar på den MRT-undersökning som är gjord, som en del i en annan...
Svar
3
· Visningar
480
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Eftersom ”dumma frågor” är stängd så...🤷🏻‍♀️ Satt och kikade på en bekants instastory, fin sommarkväll, grillfest med kanske 8-10...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nahar
·
Kropp & Själ Nu är det tredje gången det händer på kanske 1,5 månad. Det börjar med bultande huvudvärk, sedan gör nacken jätteont, huden blir öm... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 955
Senast: SiZo
·
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd, den gamla blev låst! :up: Idag tar jag det mest lugnt, men igår tränade jag böj och gjorde även gående utfall. Har... 99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
68 670
Senast: Mineur
·
Trädgård & Växter En för mig ny företeelse. En bärodling i byn har tydligen konstateras ha något som heter phytophtora på hallonen. Det är en svamp som...
Svar
8
· Visningar
890
Senast: tanten
·
Relationer Vad tycker ni om detta? Det pratas väldigt lite om människor som i en period inte jobbar. Jag är sedan några år medföljande... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
7 581
Senast: Manji
·
Hemmet Jag är inte så insatt i begreppen eller hur jag ska googla, så jag hoppas att någon här kanske kan hjälpa mig. Jag vill scanna in en...
Svar
4
· Visningar
446
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Brukar kolla dessa program och har tyckt att dr Now är lite väl hård i tonen. Nu tror jag de sänder avsnitt från äldre säsonger och han...
Svar
7
· Visningar
1 686
Senast: Rie
·
Hemmet Påsarna för hushållssopor är för små och i för klent material. Svarta sopsäckar är tåliga i materialet men alldeles för stora. Finns det...
Svar
8
· Visningar
791
Senast: MiaMia
·
Kläder & Bli fin Hej allihop! Jag ska på bröllop om ett par veckor och planerar att ha på mig denna klänning: Jag har dock ingen BH som passar till...
Svar
10
· Visningar
1 281
Senast: Pilot
·
Hemmet Har en större pool med stålram som rymmer ca 13.000 liter vatten ute på gården, har såklart pump och klor i. Har startat upp den genom...
Svar
3
· Visningar
1 390
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Samhälle Nu har vi varit på solkusten i några dagar :). Det vi märker är att man ser massor av poliser ute. Hemma ser man knappt nån polis ute... 9 10 11
Svar
215
· Visningar
17 176
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Jag är nybörjare som börjat fota, och inser mer och mer att jag verkligen uppskattar en bra redigering. Jag älskar filter men de gör...
Svar
19
· Visningar
1 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka