Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Min mamma har fått diagnosen familjär hyperkolesterolemi. I och med att det är ärftligt finns det risk att jag också har det. Det oroar...
Kropp & Själ
Har sedan länge extremt spända muskler i nacke och rygg. Känner av yrsel ibland.
Det knakar och knastrar i nacken, men har blivit bättre...
Skola & Jobb
Jag vet att det inte är jag som ska anmäla en arbetsskada utan min arbetsgivare men tänkte fråga om någon här har koll eftersom min chef...
Skola & Jobb
Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Trädgård & Växter
Jag hittade en forellbegonia någon kastat ut. Nu verkar den må bättre, det kommer nya friska blad och skott. Att något överlever hos mig...
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...