Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Halloj, Jag blev sjukskriven direkt efter gymnasiet och fick sen med tiden aktivitetsersättning. När jag fyllde 30 år så fick man ju...
Svar
11
· Visningar
2 718
Senast: Lillefrun
·
R
Samhälle Ni som är feminister, hur ser ni på kritik som lyfts mot hur feminism utvecklas eller ser ut? Jag har gått och klurat på det här ett... 17 18 19
Svar
374
· Visningar
24 393
Senast: Ciccio
·
Kropp & Själ Med en liten smygping till buke-ortopederna ;) Dotterns häst snubblade så hon trillade av idag och lyckades tydligen landa olyckligt... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
9 353
Senast: ameo
·
Hemmet Jag har köpt en lägenhet och i köket är det en vägg av natursten. Tyvärr har ingen tänkt på att sätta ett stänkskydd bakom spishällen...
Svar
2
· Visningar
1 286
Senast: Lovise
·
Kropp & Själ För 2 veckor sen så sprack min trumhinna och sen dess har det runnit vätska ur det. Dagarna innan det sprack var jag hos örondoktorn...
Svar
1
· Visningar
604
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Det allra bästa jag vet är djur, förr tränade jag hästar men har lämnat hästlivet och är nu hängiven hundägare. Jag ÄLSKAR att träna... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 499
Senast: Sonic76
·
Fritid Jag borde investera i en ny sovsäck, och trots att jag någon gång läst om olika märkningar så känner jag mig nu lite för trött i huvudet... 2
Svar
21
· Visningar
2 005
Senast: Acto
·
Fritid Jag har googlat lite efter cykellysen med laddbara batterier (USB) och det finns ju en del. Men... Flera av butikerna är dåliga på att...
Svar
1
· Visningar
445
Senast: Sleepy
·
Kropp & Själ Blir lite en spin-off på tråden om kappa till klänning kanske... Jo, jag har ju fyndat två fina kappor, men nu känner jag att jag inte...
Svar
18
· Visningar
1 437
Fordon Det står tydligen "Kör på mig" på min bil, för nu har jag fått 2 parkeringsskador på min relativt nya (2 år och10 månader) bil. Eftersom... 2 3
Svar
56
· Visningar
4 091
R
Hemmet Min lägenhet ska fotas i veckan så jag måste städa den riktigt fin. Men hur gör man så diskbänken blir sådär superfin?? När städhjälpen... 2
Svar
20
· Visningar
2 914
Senast: Raderad medlem 6459
·
IT & mobiler Vi har ett problem. Vår kökslampa går på lamputtag. Fönsterlampan går på lamputtag. Just nu sitter de i samma uttag med hjälp av en sån...
Svar
9
· Visningar
1 014
Senast: sthu
·
Samhälle En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Men var äääär det här :banghead: Nu har... 11 12 13
Svar
252
· Visningar
14 121
Senast: yennork
·
Samhälle Vi matas varje dag med att vi måste minska våra utsläpp av växthusgaser, vilket gör att jag mår dåligt över min livsstil. Jag vet inte... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
8 590
Samhälle Partiet som en gång skrev hatiskt om ”den perverse bögen Mark Levengood” vill nu hjälpa Donald Trump att motverka homofobi – samtidigt...
Svar
0
· Visningar
412
Senast: vallhund
·
Skola & Jobb Ja, som rubriken säger, vilka medel kan man ta till för att motivera ungdomar att ta tag i sitt liv och inse att det finns möjligheter... 2
Svar
23
· Visningar
3 168
Kläder & Bli fin Jag letar skor i "finare" jodphurs-stil, utan varmt foder men med grov sula. Var hittar jag sådana? Tycker att alla med grov sula har... 2
Svar
29
· Visningar
2 761
Juridik & Ekonomi Min cykel blev stulen på vår innergård för ungefär ett år sedan. Jag anmälde till försäkringsbolaget och fick ut ersättning. I våras så... 2
Svar
27
· Visningar
6 555
Senast: 360
·
Hemmet Har blivit med säsongsplats till husvagnen. Tänkte att första året hägna in platsen med kompostgaller för hunden. Tror ni det funkar...
Svar
7
· Visningar
2 962
Senast: movi
·
Mat Som rubriken lyder! Snälla dela med er. :)
Svar
0
· Visningar
301
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka