Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fordon Det finns en bil som brukar stå parkerad typ 50 meter från mitt hem, vars larm drar igång stup i kvarten. Det är dygnet runt men mest...
Svar
11
· Visningar
2 717
Senast: Raderad medlem 68338
·
Kropp & Själ Ja som rubriken säger, vad längtar du till eller efter? Någon dröm som kanske är svår att uppnå som du ändå verkligen önskar eller saker... 2
Svar
37
· Visningar
2 874
Senast: Qelina
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i en ond spiral där jag har ett sug hela tiden. Mitt problem har ju varit anorexi men helt plötsligt har jag upptäckt att... 2
Svar
30
· Visningar
4 299
Senast: Qelina
·
Mat Kan man redan i affären se vilka nektariner som kärnan har delat sig i?
Svar
0
· Visningar
504
Senast: MissFideli
·
Hemmet På Cervera är de slut. Biltemas är bara skit, samma med Julas. Ica Maxi har slutat sälja. Finns inga på Ikea...
Svar
16
· Visningar
4 168
Senast: Rie
·
Hemmet Spinoff på inredningstråden. Finns det någon som har bruksföremål (nya, äldre eller antika) som inredningsdetalj? Använder ni även...
Svar
6
· Visningar
1 038
Senast: Hyacinth
·
Fritid I skåne? Jag vill lära mig sy ordentligt och lära mig hur man ritar mönster. Men har ingen aning om hur man hittar kurser för sånt som...
Svar
3
· Visningar
660
Samhälle Vad är det för fel i huvudet på folk? :arghh: Frankrike verkar iaf ha djurskyddslag som biter till skillnad mot Sverige, tre års...
Svar
2
· Visningar
836
Senast: sjoberga
·
Juridik & Ekonomi Jag hade en gång en sambo. Nu bor han på okänd adress, gissningsvis i Storbritannien, och jag har en kartong med hans saker. Han skulle...
Svar
19
· Visningar
2 546
Senast: starcraft
·
IT & mobiler Tappade min mobil ute i skogen i torsdags. Har spärrat den nu och Halebop ska skicka nytt sim och så nästa vecka. Behöver ju dock en ny...
Svar
1
· Visningar
737
Senast: pepp
·
Kropp & Själ I våras fick äldsta barnet ett par kliande prickar som sedan försvann. Under sommaren har det varit nån mer prick men inget jag har...
Svar
17
· Visningar
4 662
Hemmet Jag blev sugen på att tapetsera och måla någon byrå eller skåp till oss efter att ha sett törnis fina. Nu letar jag tapet. Insåg att jag...
Svar
13
· Visningar
1 226
Senast: sthu
·
Tjatter Vad spelar ni för spel på mobilen? Jag spelade hayday och candycrush länge men har tröttnat. Har lite skifferspel och mattespel men det... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 655
Senast: Monkie
·
Kropp & Själ Finns en smink-tråd så varför inte en hår-tråd? Kul att se olika färgningar, extensions, håruppsättningar mm :D Man kan dela med... 51 52 53
Svar
1 056
· Visningar
215 305
Senast: Efwa
·
Fordon Fick syn på något som växer på min bil idag och funderar nu på bästa sättet (och enklaste) att bli av med det. Förslag, idéer?
Svar
15
· Visningar
2 746
Kultur Eller vad säger man, fotografen? 2
Svar
27
· Visningar
2 390
Senast: Pilot
·
Fritid Jag börjar bli sugen på att ta med resten av familjen på en resa i höst/vinter för att vara helt lediga tillsammans ett tag. Innan vi...
Svar
4
· Visningar
432
Senast: Amk
·
Hemmet Antar att det här är lite liknande ”hur långt är ett snöre?” Men tänkte spåna lite ändå. Om man ska byta ut laminatgolv (blä) till...
Svar
6
· Visningar
1 298
Senast: Gnist
·
Relationer När är det rimligt att vuxen-barn relationen övergår till vuxen-vuxen relation? Jag läste den här artikeln... 13 14 15
Svar
282
· Visningar
29 442
Senast: Petruska
·
Kultur Jag vill verkligen, verkligen se premiären på Downton Abbey - filmen, men hittar inte var den visas? Bara att den är den 13 september...
Svar
12
· Visningar
1 622
Senast: Idas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Bildtråd