Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Juridik & Ekonomi
Min man har börjat lobba för att byta bank till SBAB eller Ica-banken, har Länsförsäkringar idag. Det enda jag fattar är att räntan blir...
Kläder & Bli fin
Måste köpa lite nytt och tänkte att ni skulle få tipsa lite om var jag hittar snygga, prisvärda kläder i bra kvalité. Vilka tycker ni är...
Trädgård & Växter
Vi håller på med att bygga ett fristående uterum. Vi börjar med att bygga en altan ute i trädgården - målet är att få upp tak nästa år...
Trädgård & Växter
En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd.
Jag har precis fått för mig att det här med...
Trädgård & Växter Har de senaste dagarna hittat några bon med äppelspinnmal på två av de tre äppelträden så igårkväll sprayade jag med Turex. Ett jäkla...