Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Vet att man behöver intyg för att ta med narkotikaklassade läkemedel. Men vad gäller vid antidepressiva? Krävs de något intyg eller är...
Svar
5
· Visningar
738
Senast: mandalaki
·
Tjatter Vi leker med tanken att du stöter på "anden i lampan" och du får 3 önskningar! Vad skulle du önska och varför? Jag skulle, trist nog... 2
Svar
27
· Visningar
2 288
Senast: Amha
·
Kultur Normalt brukar jag börja lyssna på julmusik typ nu :angel: Finns det någon annan stämningsfull lugnare musik ni föredrar att lyssna på...
Svar
0
· Visningar
381
Samhälle Jag är nyfiken på vad det står i ett underhållskontrakt mellan en entreprenör och Trafikverket, är det något som finns tillgängligt för...
Svar
1
· Visningar
584
Samhälle Vad tror du att det skulle få för effekter om karma fanns? Vad skulle förändras jämfört med nu - i det lilla och i det stora? Hur skulle...
Svar
0
· Visningar
330
Senast: pollex
·
Juridik & Ekonomi Min man har börjat lobba för att byta bank till SBAB eller Ica-banken, har Länsförsäkringar idag. Det enda jag fattar är att räntan blir...
Svar
8
· Visningar
922
Senast: Eli
·
Hemmet En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Bland det första jag satte upp här hemma var...
Svar
13
· Visningar
1 340
Samhälle Jag blir ärligt talat lite deprimerad men samtidigt arg när jag läser kommentarerna om tjejen som studerade till frisör, jobbade och tog... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
22 600
Senast: Mabuse
·
Kläder & Bli fin Hej Bukefalina Ribbing. Vad kan min 17-åriga son ha till en mörkblå kostym på ett bröllop där det är fri klädsel? Det är ett...
Svar
9
· Visningar
1 231
Senast: Gry
·
Kläder & Bli fin Måste köpa lite nytt och tänkte att ni skulle få tipsa lite om var jag hittar snygga, prisvärda kläder i bra kvalité. Vilka tycker ni är...
Svar
14
· Visningar
1 732
Senast: G-uldlock
·
Kultur Jag söker en viss sorts böcker som verkar vara svårt att finna. Jag skulle vilja ha tips på böcker som är puttrigt mysiga utan kärlek... 2 3
Svar
56
· Visningar
4 971
Senast: kamomillo
·
Tjatter Puh! En vän till mig skulle swisha mig efter ett dyrare restaurangbesök igår. Jag är så virrig att jag råkar skriva in mitt gamla nummer... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
9 021
Senast: mandalaki
·
Fritid Var/ hur hittar man billigaste resan till Miami i november/ december? Är det verkligen alltid billigast att boka själv framför att ta...
Svar
0
· Visningar
315
Hemmet En vän lade efter grillning grillgallret på nytt altangolv av grönt impregnerat trä. Dagen efter när han tog upp det fanns det spår av...
Svar
1
· Visningar
648
Senast: tanten
·
Mat Någon som har ett smaskigt recept på fikon i ugn? Jag är inget fan av getost så helst någon annan smaksättning.
Svar
0
· Visningar
504
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Vi håller på med att bygga ett fristående uterum. Vi börjar med att bygga en altan ute i trädgården - målet är att få upp tak nästa år...
Svar
1
· Visningar
565
Senast: lizzie
·
IT & mobiler Jag har varit medlem på Zylom så länge jag kan minnas, men börjar tröttna lite. Dock inte på att spela. Jag gillar plattformsspel och...
Svar
1
· Visningar
789
Senast: Exile
·
Skola & Jobb Inte hört talas om förut, hoppas ni kan läsa ledaren i DN "Tisdagens DN berättar om Thomas Lindgren, som efter 35 år som plattsättare...
Svar
4
· Visningar
1 417
Senast: nickan1
·
Fritid Jag och min dotter ska åka till Berlin över en helg i slutet av oktober och jag letar efter hotell. Läget är mindre viktigt än känslan...
Svar
0
· Visningar
326
Senast: fejt
·
Trädgård & Växter En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Jag har precis fått för mig att det här med...
Svar
11
· Visningar
1 391
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka