Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag har varit på intervju på en arbetsplats och ska på en andra intervju nästa vecka. I dagsläget har jag fast lön men på denna...
Svar
2
· Visningar
887
Senast: Kakis
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Jag såg att Gift vid första ögonkastet sökte deltagare. Så på skoj startar jag denna omröstning. Sen skriv gärna Den roligaste... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
17 151
Senast: Tranan
·
Kropp & Själ Min mamma ska operera sina båda ögon för gråstarr och det verkar som om landstinget tycker att hon kan ta sig hem själv efter...
Svar
18
· Visningar
2 998
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Finns det saker ni bara inte kan sluta oroa er för? Vardagliga eller för framtiden? Jag är en orolig person och oroar mig för många... 4 5 6
Svar
113
· Visningar
10 104
Senast: Qelina
·
Hemmet Antagligen världens dummaste fråga, men jag är teknisk idiot och i synnerhet när det gäller elektonik och elektriska installationer...
Svar
7
· Visningar
604
Senast: honung
·
Trädgård & Växter Hur orolig bör man vara för att någon ska drabbas av förgiftning om man planterar den i trädgården? Hur visar sig en förgiftning och har...
Svar
18
· Visningar
1 942
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Jag använder läsglasögon på nära håll, inga glasögon annars. Det blev nyligen dags för nya terminalglasögon på jobbet, de gamla...
Svar
8
· Visningar
6 316
Mat Ja, som rubriken sager. Vad gor man med plommonen nar man har ett par trad fulla med sma ganska syrliga frukter? 2
Svar
27
· Visningar
2 013
Senast: Eloise
·
Kropp & Själ Svårt att välja titel. Jag har fått för mig att det skulle vara snyggt med hål i öronen och sen också att töja så man kan sätta in plugg... 2
Svar
33
· Visningar
3 857
Senast: Sassy
·
Kläder & Bli fin Jag kan inte vara ensam med att vilja köpa produkter som ej är djurtestade så jag skapar en tråd för tips... Kroppsprodukter som...
Svar
11
· Visningar
965
Senast: Sassy
·
Samhälle Har någon erfarenhet av att ta hjälp av "kunnig" för att hitta något borttappat? Har letat som en dåre efter ett viktigt dokument, vänt...
Svar
2
· Visningar
679
Senast: Takire
·
Trädgård & Växter Jag har alltid längtat efter mina egna rabarber och tänker i höst ta tag i saken och köpa en. Som med allt annat finns det såklart olika...
Svar
16
· Visningar
1 837
Senast: 360
·
Svar
50
· Visningar
7 357
Senast: em-pirre
·
Kultur När jag var ung (för ca 25-27 år sedan) lyssnade jag på en svensk manlig artist som jag nu absolut inte kan komma ihåg vem det var...
Svar
2
· Visningar
717
Senast: majola
·
Kultur Snart premiär! :bump: Vilka kollar? Och har nån koll på mer exakt när avsnitten släpps på HBO? Kan man förvänta sig kl 3 på natten som... 5 6 7
Svar
135
· Visningar
9 816
Senast: mackan
·
Trädgård & Växter Kanske lite knasig titel 😝 men finns det någon riktig trädgårds bibel? En sån riktigt bra bas bok med gott om fakta, en sån som ni...
Svar
4
· Visningar
777
Senast: Hyacinth
·
Skola & Jobb Vad tycker ni om "badklädsaktiviteter" med jobbet? Deltar ni? Känner ni er bekväma? Är det skillnad på om det är kollegor av samma kön... 10 11 12
Svar
233
· Visningar
21 849
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Jag är så arg och ledsen just nu! Jag har sneda framtänder och ett hyfsat överbett som jag under min ungdom mådde väldigt dåligt över... 24 25 26
Svar
507
· Visningar
56 223
Skola & Jobb Hur funkar det med beordrad övertid? Hur får det användas i praktiken på arbetsplatsen? Vi har haft mycket beordrad övertid sen jag...
Svar
3
· Visningar
850
Senast: mackan
·
Trädgård & Växter Hur vet man om ett träd är sjukt? En kompis till mig misstänker att ett träd på vår tomt är sjukt och jag håller nog med. Det är...
Svar
8
· Visningar
1 802
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Bildtråd