Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Såhär står det på Skatteverkets sida: "På skattekontot beräknas intäktsränta och kostnadsränta. Från den 1 januari 2017 är...
Svar
3
· Visningar
789
Senast: MiaMia
·
Hemmet Hur ofta bör man räkna med att få byta lysrör i en sån här ramp i ett badrum? Den tänds och släcks ju endel. Det går sönder och blir...
Svar
1
· Visningar
351
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Går det eller blir håret förstört då? Hår som hår eller? Saken är den att min hårkant på huvudet (ovanför pannan) inte är helt rak utan...
Svar
1
· Visningar
2 712
Senast: lilstar
·
Samhälle Svårt att skapa en bra rubrik. Men nu rapporteras det än en gång om en äldre person som blivit uppringd och ombetts att lämna ut koder... 8 9 10
Svar
185
· Visningar
10 953
Senast: Korven
·
Skola & Jobb Vad behöver man tänka på vid ett lönesamtal? Första gången jag har ett. Jag arbetar inom landsting så har inte alltför höga...
Svar
6
· Visningar
1 089
Senast: Snubbelfot
·
Samhälle Jag känner mer och mer att jag verkligen saknar föreningslivet. Var i flera år aktiv i ungdomssektionen och var med i dess styrelse i...
Svar
4
· Visningar
580
Senast: fryckan
·
Mat Jag ska ha hem ett par vänner på middag nästa helg. En av dem är vegan och den andra äter inte gluten. Jag har sedan länge bestämt att...
Svar
11
· Visningar
1 426
Senast: Mabuse
·
P
Samhälle Historiskt sett i böckerna är det ju mest män som figurerar, typ vetenskapsmän, kompositörer, konstnärer osv. Kvinnor börjar ju som tur...
Svar
0
· Visningar
289
Senast: prallan
·
Samhälle Vilka gräsliga nyheter att vakna till. :(
Svar
11
· Visningar
1 224
Senast: Seabaz
·
Kropp & Själ Jag tror att jag har vinterkräksjuka och jag har inte ens kunnat dricka lite vatten, men det obehagligaste var att jag fick yrsel som...
Svar
7
· Visningar
572
Senast: fejko
·
Skola & Jobb Det är snart dags för lönesamtal på mitt jobb. I dag har jag blivit sjukskriven på deltid. Jag har även haft en tidigare...
Svar
5
· Visningar
1 122
Senast: Korven
·
Kläder & Bli fin Jag har kikat på en väskmodell av dyrare slag (runt 23 i nypris) och på eBay ligger det 2 st för ca 8000 resp 11000. I Sverige ligger...
Svar
11
· Visningar
1 465
Senast: Hazel
·
IT & mobiler Konstig tråd kanske, men jag börjar bli lite less på mig själv att jag har en svindyr mobil, som jag enbart kollar Facebook och...
Svar
4
· Visningar
1 159
Senast: Idas
·
P
IT & mobiler Bu eller Bä? När jag googlar får jag inte upp något speciellt, men priserna är ju fånigt låga :confused: Någon som har erfarenhet?
Svar
4
· Visningar
1 100
Senast: prallan
·
Skola & Jobb För sisådär tio år sen började jag läsa på universitet vilket har gett mig ca 150 hp sociologi och psykologi, men ingen examen för jag...
Svar
9
· Visningar
1 368
Senast: WBanna
·
Fritid Tyvärr så har mitt vanliga resesällskap andra planer för sommar/höst, och nu velar jag på att stanna hemma eller resa ensam. Jag vill... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
5 388
Senast: Sporthorse
·
Hemmet En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. :meh: Fick hem min fina fyndade lampa i...
Svar
11
· Visningar
2 306
Fritid Min bror har fyllt jämnt och jag har gett honom en upplevelse. Jag vet att han är väldigt fascinerad av övergivna, udda platser och jag...
Svar
16
· Visningar
1 958
Senast: Aliide
·
  • Låst
IT & mobiler Horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 036
· Visningar
67 225
Senast: Asko
·
Juridik & Ekonomi Är det någon här som handlat via Klarna? Jag skulle beställa från ett företag jag handlat ifrån många gånger och skulle betala med kort... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
11 562
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka