Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kläder & Bli fin
Boll av aluminiumfolie
Någon som testat?
http://factaholics.com/lagg-en-boll-av-aluminiumfolie-torktumlaren-resultatet-ar-fantastiskt/3/
Kropp & Själ
Jag var och klippte mig häromdagen och färgade. Jag brukar inte färga jag är för snål och för lat för att orka hålla efter utväxter. Hur...
Kropp & Själ
Några vänner tog initiativ till att träna och sen äta middag igår. Trodde det skulle bli lite ”fredagsmysträning” men nej, det var någon...
Trädgård & Växter
Äntligen gror det i mina hydro-odlingspluggar och enligt instruktionerna ska jag klippa bort alla tomatplantor utom en i varje plugg...
Skola & Jobb
Är det någon som pluggar/har pluggat och pendlar till skolan? Planen var att jag skulle plugga datavetenskap i min hemstad men av olika...
Hästmänniskan En månad är ju inte lång tid om man tänker på avslitna muskler med mera. Låt det ta tid!
Har gått kurs i centrerad ridning för Anne och...