Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Tiden går fort när man har roligt.... På lördag är det MELLOFINAL! :banana::banana::banana: Vi har gått igenom 4 deltävlingar och... 21 22 23
Svar
448
· Visningar
24 961
Senast: Karfitsa
·
Kläder & Bli fin Boll av aluminiumfolie Någon som testat? http://factaholics.com/lagg-en-boll-av-aluminiumfolie-torktumlaren-resultatet-ar-fantastiskt/3/
Svar
2
· Visningar
982
Senast: Riru
·
Mat I alla år har vi väl alla, eller iallafall de flesta av oss hört saker som att "den ekologiska mjölken samlas i samma tankar som den... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 946
Senast: skogaliten
·
Samhälle Ja, detta blir väl ett intensivt ämne att ta upp ... Men jag såg just en Tedx Talk som fick mig att brinna av passion över det hon sa... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 683
Senast: Badger
·
Svar
0
· Visningar
724
Senast: vallhund
·
Tjatter Någon vaken då? Vill gärna ha back upp, så jag inte försover med, skall på ny datortomografi med radioaktivt kontrastmedel som jag inte...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: vallhund
·
Fritid Då jag inte fått vettigt svar av Norwegian och inte blir klokare av Google så frågar jag buke som har svar på ALLT! :D Dottern 9 år ska...
Svar
17
· Visningar
1 934
Senast: Kakis
·
Mat Ni som är kloka som en bok . Jag ska prova på att laga enchiladas idag och vad kan man ha till de ? Jag tänkte bjuda på de slutet av...
Svar
6
· Visningar
759
Senast: myzzan
·
Relationer Om ni talar om något, i förtroende för en vän, och sedan några dagar senare så får ni höra det tillbaka från en annan person, vad gör ni...
Svar
19
· Visningar
1 758
Senast: Cafer
·
Kropp & Själ Jag var och klippte mig häromdagen och färgade. Jag brukar inte färga jag är för snål och för lat för att orka hålla efter utväxter. Hur... 2
Svar
29
· Visningar
3 104
Senast: monster1
·
A
Relationer Om jag som man får en kram av en kvinna som för mig är helt okänd, känner bara lite eller känner väl och kramar tillbaks, räknas det... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 633
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Några vänner tog initiativ till att träna och sen äta middag igår. Trodde det skulle bli lite ”fredagsmysträning” men nej, det var någon... 2
Svar
20
· Visningar
2 377
Senast: Voeux
·
Trädgård & Växter Äntligen gror det i mina hydro-odlingspluggar och enligt instruktionerna ska jag klippa bort alla tomatplantor utom en i varje plugg...
Svar
6
· Visningar
1 033
Senast: honung
·
IT & mobiler Jag har under senaste tiden bestämt mig för att skapa en blogg. Det verktyg jag till slut bestämt mig för att använda är Wordpress. Så...
Svar
1
· Visningar
685
Senast: Linta
·
Fritid Vet att det fanns en sådan här tråd för länge sedan, men nu hittar jag inget på temat.. Alltså: vad skapar ni? Kan vara precis vad som... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
8 566
Kropp & Själ Femina (!) har en ovanligt bra artikel om migrän. Den handlar t ex om att man bör försöka låta bli att skuldbelägga sig, om vad som... 2
Svar
25
· Visningar
2 407
·
IT & mobiler Helt plötsligt kan jag inte längre komma in på tex Eniro kartor. Min dator säger att sidan inte kan nås för tillfället och att jag ska...
Svar
4
· Visningar
810
·
Juridik & Ekonomi I år är det första gången jag ska göra avdrag på deklarationen för bilresor till och från jobbet. Har varit inne på skatteverkets...
Svar
2
· Visningar
900
Senast: iNHALE
·
Skola & Jobb Är det någon som pluggar/har pluggat och pendlar till skolan? Planen var att jag skulle plugga datavetenskap i min hemstad men av olika...
Svar
10
· Visningar
1 225
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Finns det någon riktigt bra frisör i Göteborg? Måste va grym på blondering/blekning. Har ingen budget utan är frisören bra är det värt...
Svar
13
· Visningar
1 156
Senast: machafuko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka