Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Samma eviga fråga, får jag tillbaka i år eller ska jag betala?:p Tydligen har dom börjat skicka ut deklarationerna nu, och vissa har... 14 15 16
Svar
311
· Visningar
21 235
Senast: Blyger
·
  • Omröstning Omröstning
Fordon Vi är mitt i en rolig digitaliseringprocess på jobbet där vi saknar kvinnors input för en kommande online-tjänst. Jag är kvinna men är... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 682
Senast: Hyacinth
·
Hemmet Känns lite stressigt då den beskrivning jag skrev upp inte verkar stämma med hur man ska göra i verkligheten? Ska kakla ett mindre...
Svar
12
· Visningar
776
Senast: Chili
·
Kropp & Själ Har haft problem med en tand ett tag och var idag på mitt andra tandläkarbesök för eländet. Det konstaterades att roten som borde... 2 3
Svar
54
· Visningar
4 148
Senast: Amha
·
Mat Måste bara fråga om detta är nåt som satt sig i huvudet på mig eller om det finns fler som märkt av det...:crazy::o Jag har senaste... 2
Svar
35
· Visningar
10 599
Senast: _Taggis_
·
Kultur Jag läser mycket ofta och jämt. Tyvärr uteblir mina biblioteksbesök då jag inte vill mecka mig in till staden och mitt lokala bibliotek... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 847
Senast: escodobe
·
Skola & Jobb Jag ska förlänga min D-behörighet i augusti och behöver därför skicka in papper och göra synundersökning. Hur vet jag vilka optiker som... 2
Svar
20
· Visningar
1 422
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Har på senare år fått väldigt torrt hår, men är fet i hårbotten. Ingen kul blandning. Testat Goldwell nånting och GK nånting, håret... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
8 349
·
Fritid Jag och min mamma ska på SHM på Tele2 i maj. Tyvärr lyckades jag köpa ståplatsbiljetter och ingen av oss vill stå. En bekant skulle köpa...
Svar
4
· Visningar
874
·
Samhälle Jag citerar mig och @niphredil , då vi började diskutera i en annan tråd. Det har förekommit ironiska kommentarer om klimatstrejken på... 12 13 14
Svar
275
· Visningar
12 507
Senast: skogaliten
·
IT & mobiler Att det är lätt att göra fina förstoringar via nätet vet jag, men är det någon som vet om det går att göra posters av egna bilder...
Svar
8
· Visningar
666
Senast: ptr
·
Skola & Jobb Frågan gäller inte mig utan en anhörig som ev sitter löst till på arbetet. Personen är 60+, jobbar deltid och är med i facket...
Svar
9
· Visningar
1 342
Senast: anna_panna
·
Kultur När bytte de plats? Är det mer än ett halvår gammalt? Numera ser jag flera sådana fel dagligen. Jag hade gjort det endå I stort sätt... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 552
Senast: MiaMia
·
Relationer Efter några händelser för en tid sedan så tänkte jag starta den här tråden men det blev fördröjt, men nu är jag nyfiken på era tankar... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 716
Senast: Voeux
·
Hemmet Jag har till och från tänkt att det skulle kunna finnas plats i mitt hus för 1-2 personer till så att vi lever här som ett kollektiv... 7 8 9
Svar
161
· Visningar
10 929
Senast: sorbifolia
·
Kropp & Själ Är det någon bukefalist som har nämnda diagnos? Jag har funderat lite på om det kan vara svaret på mina besvär, har googlat lite och... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 788
Senast: ameo
·
Mat Hejsan, har tagit på mig att göra en alkoholfri bål till en fest, men har själv inga bra idéer då jag aldrig gjort ens en vanlig...
Svar
2
· Visningar
595
Senast: Lingon
·
Fritid Jag har provat ”Daily yoga” (blå logga) och trivs jättebra med den! Men nu har jag kört igenom nästan alla gratissessioner och tänker...
Svar
1
· Visningar
490
Senast: tgd
·
A
Hemmet Som många vet håller min kåk på att falla ihop så den temporära lösningen blir att inreda en fd. fryscontainer som sist varit använd som... 11 12 13
Svar
258
· Visningar
38 047
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Är lite nyfiken på om någon här inne jobbar som ekonomiassistent och framförallt om ni inte är utbildade ekonomer. Hur fick ni...
Svar
4
· Visningar
1 485
Senast: machafuko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka