Nädå du får honomDessvärre den med 3Agp688-2vg-7g-3a
Tror den kommer bli riktigt snygg som vuxen och är han bärare kan man ju lägga honom på ett sto med hög confo
Om du inte vill behålla honom själv förstås!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nädå du får honomDessvärre den med 3Agp688-2vg-7g-3a
Tror den kommer bli riktigt snygg som vuxen och är han bärare kan man ju lägga honom på ett sto med hög confo
Om du inte vill behålla honom själv förstås!
Det kan ju vara någon härifrån som läser men inte skriver i tråden.pwni Denna spelare knep det fölet misstänker jag, är det någon härifrån? Annars vet den för har åldrat upp ett annat Asdon-sto och betäckt med Mango.
Edit. Har betäckt flera ston med Mango.
Snälla säg att det är någon härifrån![]()
Det kan ju vara någon härifrån som läser men inte skriver i tråden.(Jag tycker för övrigt det är en kul ide att bara skriva i taglinen på Mango, och se hur lång tid det tar innan allt brakar lös...
)
Kan vi ta det jobbet från @Laa ?Vi behöver starta ny tråd innan vi får pisk av moderatorn![]()
Ah, låter bekant. Hon fanns inte med i den lista jag sparat
Kanske, ska kika dom gamla trådarna ifall någon skrivit ut nicket där
Eller hur![]()
Skriv något på svenska och se vilket språk hen svarar påHittar inget, undrar om det är creepy att skriva och fråga om hen är från buke![]()
Ja det är ju ditt fel att vi alla sitter härJag får väl ta på mig skyddsutrustningen och starta ny tråd.
Jag har ju gjort det en gång förut ... Så svårt kan det inte vara![]()
Åh lycka till!
Blir väl imorgon efter att den där auktionen på en Asdonavkomma gått ut (imorgon kväll?) som någon här hade budat på. Lämnas det ut uppgifter nu så drar den väl iväg.. Planerade att fråga om jag kunde köpa direkt och sen ge till den som var intresserad för 1hrc idagmen säljaren hann logga ut, så då får det vara då.
Och mäkta stolt över det!Ja det är ju ditt fel att vi alla sitter här![]()