Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 907
Senast: Stereo
·
Kropp & Själ Jag har världens torrhosta! Djup, skorrande och never ending. Som gravid sover jag dåligt sen innan men nu typ ingenting. Det är alltså... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 427
Senast: Energi
·
Tjatter Har uppenbart inte förstått att #me2 inte betyder att man får taffsa på moderata riksdagskvinnor. 2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 528
Trädgård & Växter Jag har lagt ner en mindre förmögenhet känns det som på blommor att ha inomhus men de bara dör. Jag följer skötselinstruktionerna på... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 839
Senast: Shaggy
·
Mat Måste dra ner mitt läskdrickande och tänkte att jag skulle köpa en sodastream. Har haft en retro förut som dessvärre blev stulen :(...
Svar
11
· Visningar
1 184
Senast: anna_panna
·
Kropp & Själ Jag har typ aldrig haft svamp i underlivet tidigare, i alla fall inte på det här sättet. Någon gång har jag haft milda symtom någon dag...
Svar
19
· Visningar
5 151
Senast: honung
·
Kropp & Själ Jag var väldigt fint hår, i princip spikrakt naturligt och jag börjar ge upp om att någonsin kunna ha fina lockar :( fick hot rollers...
Svar
17
· Visningar
1 193
Senast: Asko
·
Kropp & Själ Jag har sedan klockan 4 varit uppe ur sängen och gått runt med magsmärta.Jag känner igen smärtan och det är med största sannolikhet...
Svar
12
· Visningar
8 892
Samhälle Inspirerad av ett par inlägg i tråden om Hanna Hellqvists text om att dricka för mycket - när/vilken ålder räknas man som ”ungdom”...
Svar
8
· Visningar
908
Kropp & Själ Hanna Hellquist är en skribent som jag uppskattar väldigt mycket, hon skriver nära, personligt och drastiskt om sig själv. Och här... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
9 486
Senast: Hyacinth
·
Fordon Vår Toyota Avensis har varit och är en riktig slitvarg. Startar alltid och tuffar på. Världens bästa bil! Men den har gått 28.000 mil... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 761
Senast: Akerman
·
Tjatter En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Emma Carlsson Löfdahl lämnar L men stannar i... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
6 774
IT & mobiler Sonen (4år) har börjat lyssna på ljudbok när han går och lägger sig. Vi har nu provat Storytell i 2 veckor med lite blandat resultat...
Svar
4
· Visningar
681
Senast: pollex
·
Kropp & Själ Som får knasiga värden med örontermometer? Det är en Braun, inte var den speciellt billig (ingen budgetvariant om det nu finns). Jag...
Svar
4
· Visningar
716
Senast: Cattis_E
·
Relationer Anonymt nick. Jag har en sak som skaver hos mig, och har gjort i många år. Nu värre än på länge då personen har börjat höra av sig... 2 3
Svar
44
· Visningar
6 513
Senast: hermy
·
Hemmet Så, då har kapselmaskinen stått i skamvrån ett tag och skulle dammas av igen. Det var stopp direkt. Den låter och brummar men inget...
Svar
0
· Visningar
509
Senast: Magnum
·
Hemmet Jag vill klä om (läs; lämna in till tapetserare) några skrivbordsstolar och undrar var jag kan köpa finare skinn? Är intresserad av...
Svar
4
· Visningar
885
Senast: Raderad medlem 68338
·
Tjatter Finns det fler här som vill/behöver lära sig finska? Och vill ha någon att bolla med? Någon att diskutera med när man kör fast i något...
Svar
0
· Visningar
375
Senast: Riru
·
Samhälle Något som slog mig nyss bär jag tittar på ubåtsfilm är hur mycket vatten som verkar forsa in i båten när den öppnar och stänger luckan...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: escodobe
·
Skola & Jobb Tänkte söka in på högskola. Distans för att kunna kombinera med nuvarande arbete, har perfekta arbetstider för att kombinera med...
Svar
9
· Visningar
1 089
Senast: Saigon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka