Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Är lite nyfiken på om någon här inne jobbar som ekonomiassistent och framförallt om ni inte är utbildade ekonomer. Hur fick ni...
Svar
4
· Visningar
1 485
Senast: machafuko
·
Relationer Jag försöker komma på en present! Men drar helt blankt. Så nu behöver jag hjälp! Jag skulle vilja köpa något till särbon, för att visa... 2 3
Svar
57
· Visningar
3 686
Senast: Shudde
·
Relationer Hur går man vidare efter separation? Sömnlösheten kom som ett brev på posten. Känslan av ensamhet. En slags inre stress - tänk om jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
7 980
Senast: Vitsippan
·
Hemmet Funkar det bra numera, någon med erfarenhet? Tycker att ju mer jag googlar, desto fler avskräckande exempel dyker upp. Min största... 2
Svar
21
· Visningar
5 317
Senast: Septicemia
·
Kropp & Själ Jag var på mödravårdscentralen idag för att skaffa ppiller, men har en del frågor jag inte fick svar på som säkert buke kan svara på :)... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 513
Tjatter Blå mikro? Det är ingenting. Jag har beställt ett vitt kök och fått ett blått. Imorn är det jag som åker till ikea och klagar. :(
Svar
5
· Visningar
1 097
Samhälle Bryter ut denna från lantistråden. Hur väl tror ni att ni skulle klara er i händelse av kris eller krig, och vilken strategi skulle ni... 15 16 17
Svar
334
· Visningar
22 274
Fritid Kära Bukeorakel! :bow: Jag är inte så van vid att flyga, men nu ska jag till Berlin i veckan med min partner och vi har bara med oss... 2
Svar
26
· Visningar
4 286
Senast: Raderad medlem 6459
·
Hemmet Efter att ha sovit i Jotex billigaste variant i många år så har jag börjat blicka efter skönare grejer, men har absolut noll koll på vad... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 708
Senast: Emmahpemma
·
Tjatter Ikväll kommer första avsnittet! Vilka här tittar :bump:? 19 20 21
Svar
414
· Visningar
39 724
Senast: Texaz
·
Samhälle Ända sedan denna tråden: https://www.bukefalos.se/threads/att-vara-feminist.1476294/ var aktuell har jag tänkt skapa denna tråden. Många... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 628
Senast: MiniLi
·
Hemmet Jag har haft min väggklocka i flera år. Den har alltid fungerat helt normalt (fatta nu hur jag får kämpa för att motstå impulsen att...
Svar
10
· Visningar
2 935
Senast: ptr
·
Skola & Jobb Jag har varit sjuk i omgångar och när jag tittar på min lönespec så förstår jag inte riktigt. Har man numera en karensdag som kallas...
Svar
4
· Visningar
796
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Barnet har kissat i våran säng, den enda gången vi inte hade plastad frotté.. bäddmadrassen är TJOCK, helt omöjligt att maskintvätta...
Svar
6
· Visningar
2 141
Senast: Raderad medlem 120709
·
Trädgård & Växter Kanske inte riktigt, men min google-sökning på ”svart svamp med fransar” gav inget vettigt resultat. Vad är det här för liten rackare?
Svar
6
· Visningar
1 025
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ Hej igen! Undrar om någon har erfarenhet av räddningsdroppar ( alt. Räddningspiller utan alkollösning) vid bilkörning? Efter varit...
Svar
1
· Visningar
765
Senast: kakan89
·
Samhälle Jag skriver "sporter" med citationstecken just för att i Mina ögon är det inte en sport (vad jag komma att säga) Jag själv bojkottar... 2
Svar
21
· Visningar
1 816
Senast: Raderad medlem 94602
·
Kropp & Själ Jag kör en mild form av LCHF i ett led att vara mer hälsosam. Jag vill även försöka dra ner på mitt köttätande. Vad ska jag äta...
Svar
16
· Visningar
1 206
Senast: Carand
·
Relationer En moderator har brutit ut dessa inlägg från en annan tråd eftersom de passar i en egen tråd. Vad hände med your kink is not my kink... 31 32 33
Svar
650
· Visningar
35 550
Senast: gul_zebra
·
Kläder & Bli fin Har ni tipps på vandringskänga med högre skaft. Inte intreserad av lågskor. Funderar på nån känga i läder. Finns det kängor med svikt... 2
Svar
22
· Visningar
2 210

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka