Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Tidigare idag läste jag en artikel om att Sverige förslår att man ska begränsa vetorätten i FNs säkerhetsråd. För mig uppstår frågan om... 2
Svar
29
· Visningar
1 892
Skola & Jobb Fick ett mail om att jag ska betala en försäkring hos Folksam. Har betalat den försäkringen innan (tror det är en gång i halvåret den...
Svar
8
· Visningar
893
Senast: MissFideli
·
Skola & Jobb Anonymt användarkonto då jag vet att folk i närheten av mig vet vem jag är. De senaste åren har jag studerat och jobbat som vikarie i...
Svar
15
· Visningar
2 005
IT & mobiler Jag har haft mobilt bredband i över 10 år från hemmet långt utiskogen. Sen igår har det börjat krångla, ibland är det 5 staplar ibland...
Svar
1
· Visningar
575
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Moderaterna kommer med ett vettigt förslag, där man avskriver studieskulder för poliser efter 5 års tjänst..rätt likt det förslag jag...
Svar
9
· Visningar
929
Äldre Jag är så taggad, så jag drar igång den här tråden! Har ni några nyårslöften? Mina är: konsumera mindre och bättre! Försöka köpa mindre... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 168
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Jag läste för ett tag sen att i våran kommun är nästan var 5:e person fet, alltså ett bmi över 30. Samt att varannan svensk är... 35 36 37
Svar
734
· Visningar
43 031
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Här är en tråd för alla oss med psykisk ohälsa. 10 11 12
Svar
239
· Visningar
17 131
Senast: et_flickan
·
Relationer Hur ofta umgås ni med vänner? Hur många vänner har ni? Hur ofta träffar ni familj? Jag träffar vänner 1-2 gånger i månaden och samma... 2 3
Svar
49
· Visningar
11 645
Senast: nyponros
·
Äldre För att lyda önskemål så startar jag en ny tråd ;) Har du nångång stått i affären och sett ett livsmedel eller en sak som du inte har... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
8 364
Senast: durachiny
·
Kropp & Själ Jag har för första gången i mitt 50+ liv tyvärr blivit allergisk mot något denna vår. Jag har provat receptfria antihistaminer (Kestine)...
Svar
13
· Visningar
3 311
Senast: cambodia
·
IT & mobiler Min blender/mixer (eller vad det nu heter) för att göra smoothie har gett upp efter många år. Vad har ni för tips eller några man ska...
Svar
3
· Visningar
759
Senast: susanne
·
Kropp & Själ Hej. Jag skulle vilja prata med fler som lider av samma/liknande som jag. Sen 4 år sen slutade jag äta ppiller, jag och min man börjar...
Svar
12
· Visningar
1 707
Senast: sofiaspel
·
Äldre Det trillade in en kallelse till dottern, till en tid hos astmasköterskan på vårdcentralen. Kallelsen var utskriven i fredags, låg i vår... 8 9 10
Svar
182
· Visningar
11 603
Senast: Saeta
·
Fritid Jag är ett stort fan av ovanstående program och har sett alla säsonger. Jag har då också insett hur svårt det är att gissa hur folk bor... 2
Svar
24
· Visningar
2 497
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Har jordens nackspärr! Slog till i går kväll och har blivit värre och värre, kan vrida åt sidorna ganska ok, och nedåt, men bakåt går...
Svar
6
· Visningar
698
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Någon som varit där? Jag planerar att åka dit i september och har lite överraskande svårt att få till en bra resplan, jag kan liksom...
Svar
5
· Visningar
582
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Det ständigt dåliga samvetet, saker man ska hinna med i livet, människor man ska kontakta, relationer att underhålla, praktiska grejer... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
5 906
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag har flera gånger sett inlägg där personer beskriver sitt eget anknytningsmönster. Tex skriver någon i samband med någon form av... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
8 946
Senast: Mabuse
·
Äldre Jag ska på en barndomsväns bröllop snart. Vi har inte haft kontakt på många år förutom att vi träffades för en catch up i höstas. Jag...
Svar
4
· Visningar
640
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka