Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vi kikar på lite olika lösningar till sommarstugan, avloppet måste åtgärdas men det skulle gå att hitta enklare och billigare lösningar...
Svar
9
· Visningar
2 329
Senast: Snurrfian
·
Fritid Jag hade länge Halebop kontant (Telia)som funkade bra tills de började dra surf trots att jag inte rört telefonen (nattetid). :rage: Då... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 429
Senast: MissFideli
·
Äldre Ska köpa solglasögon med styrka, men det verkar vara ganska begränsar med modeller som funkar för det. Tipsa mig gärna om snygga... 2
Svar
22
· Visningar
1 780
Senast: lil-sis
·
Hemmet Har någon bytt styrenhet till sin bastu, från original till någon tredjepartsprodukt? Jag har en gammal Tylö styrpanel som behöver...
Svar
8
· Visningar
1 347
Senast: tanten
·
Tjatter Så mycket bättre- eller så mycket sämre? Producenterna har tröttnat. Ännu en sommar fastlåsta med detta sega program, som de var dumma... 20 21 22
Svar
424
· Visningar
17 149
Senast: Niyama
·
Äldre Kan någon ringa åt mig? Deras online tjänst ligger nere sedan igår. Vallis.
Svar
4
· Visningar
851
Senast: hallonsaft
·
Skola & Jobb Kloka Buke, just nu går allt åt skogen på jobbet. Projekt efter projekt har gått i stöpet och jag har tappat en väsentlig del av min... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 771
Senast: monster1
·
Äldre Ämnet aktualiserades idag när jag pratade med en släkting. Jag har storlek 65G i BH, vilket dock låter större än vad det är, men ändock... 5 6 7
Svar
126
· Visningar
15 624
·
Äldre Kära allvetande Buke. Jag behöver er hjälp. Hur bemöter jag på sakligaste möjliga vis kvinnofientliga åsikter, riktade mot mig? Det... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 750
Kropp & Själ Enligt Google är det en myt att magsäcken blir mindre om man äter lite. Men om man gör en gastric bypass så kan man töja magen om man... 2
Svar
27
· Visningar
7 398
·
Kropp & Själ Matproblem! Hittade flera burkar rabarber i frysen. Panik! Måste börja göra plats för sommarens nya rabarberskörd. Vad kan jag hitta... 2
Svar
20
· Visningar
1 257
Senast: Saigon
·
Trädgård & Växter Nu har stora rosprojektet börjat! Förra sommaren fick jag för mig att det vore kul att göra en riktig rosenträdgård i ett hörn av...
Svar
8
· Visningar
1 249
  • Låst
Tjatter Jag har fått äran att starta en ny tråd nu när jag äntligen lyckades skriva det 2000:e inlägget efter veckors kämpande och tack vare... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
85 199
Senast: skerper
·
IT & mobiler Jag måste använda ett program i jobbet som måste tanka hem en aktuell lista. Men när jag gör det så börjar min OneDrive säkerhetskopiera...
Svar
1
· Visningar
576
Senast: Lobelia
·
Hemmet Vad har ni (eller bara gillar) för gardiner? Håller på att göra om lite här hemma men har fastnat och när jag väl hade hittat några la... 2
Svar
29
· Visningar
2 231
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Det mest fascinerande med preventivmedel är nog ändå att det finns så få alternativ för män medans kvinnor förväntas mixtra med hormoner... 4 5 6
Svar
114
· Visningar
7 053
Senast: rutans
·
Äldre Med inspiration från annan tråd, vad orkar du under veckan? Hur ser en vanlig dag och vecka ut? Hur mycket jobbar du (eller vad du har... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
7 348
Tjatter Loggade in ikväll, första gången på ganska länge, men ändå... Så ser jag en liten röd markering för "notiser" och undrar såklart vad det... 2 3
Svar
54
· Visningar
4 580
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Jag har insett att det här inte kommer gå. Medicineras nu med mirtazapin mot deppression och ångest. Den fungerar hyfsat mot måendet men...
Svar
9
· Visningar
1 389
Senast: EmmaBovary
·
Äldre Efter många fruktlösa försök att få hjälp på vc klev jag in på en bana av privat vård och fick både bemötande, diagnos och hjälp. Först... 2 3
Svar
56
· Visningar
4 892
Senast: EmmaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022
  • Bästa länet för häst?