Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Jag är anställd på en ort men har även uppdrag på ett par andra. Nu funderar jag på hur jag ska göra med tidsredovisningen när jag åker...
Skola & Jobb
Får man trycka företagslogga på vilka kläder som helst? Tex har en hoodie från Elly pistol som jag gillar och vill trycka loggan på (OBS...
Kropp & Själ
Jag kan inte alla villkor och regler gällande försäkringskassan. Och jag har bara ena sidans syn på saken. Men något måste vara riktigt...
Kropp & Själ
"Kostade på mig" schampo från frisören, "bed head", rosa flaskor som ska vara för volym. Var lockig som liten och har mycket självfall i...
Kropp & Själ
Jag vet att det finns fler än jag som har åsikten att vikten hänger på hur mycket som går in och hur mycket som förbrukas. Men jag måste...
Kropp & Själ
Nu är jag trött på att lägga tid på att sminka mig varje morgon och ändå inte få till det där resultatet jag önskar så nu hoppas jag ni...