Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag är anställd på en ort men har även uppdrag på ett par andra. Nu funderar jag på hur jag ska göra med tidsredovisningen när jag åker...
Svar
8
· Visningar
811
Senast: Shaggy
·
Äldre Jag är i Stockholm och jobbar några dar. Om ett par timmar ska jag och ett par av kollegerna se till att få något att äta. Men vart ska...
Svar
3
· Visningar
508
Äldre Är det någon mer än jag som har problem att hitta vettiga ytterkläder den här årstiden? Jag åkte till Stockholm idag och när jag gick...
Svar
1
· Visningar
623
Senast: Karfitsa
·
Samhälle Svarte Petter i valrörelsen bliv väl det beska kortet. Ska bli intressant vem som vågat lägga upp det på bordet. Nyttjandet av...
Svar
7
· Visningar
630
Skola & Jobb Får man trycka företagslogga på vilka kläder som helst? Tex har en hoodie från Elly pistol som jag gillar och vill trycka loggan på (OBS...
Svar
4
· Visningar
952
Senast: durachiny
·
Fritid Jag står i dilemmat att jag ska förnya mitt abonnemang. Eller ja, jag ska byta från halebop (Telia) till något som går på Telenors nät...
Svar
13
· Visningar
939
Senast: YaHilweh
·
Äldre Jag kommer att åka till Stockholm i slutet av veckan och på fredag kväll kommer jag att få en del dötid. Är det något som har något kul...
Svar
4
· Visningar
640
Senast: Magiana
·
Äldre Åkte en företagsresa till Stockholm den 12 februari med SJ. På vägen dit så får vi åka ett gammalt tåg istället för det som var planerat...
Svar
16
· Visningar
4 344
Senast: Mischmasch
·
Kropp & Själ Just nu på TV går det mycket reklam för strumpbyxor med kompression av märket slicks, jag använder annars stödstrumpor men strumpbyxor...
Svar
0
· Visningar
381
Senast: Stekspaden
·
Äldre Läste precis en text där man använde sig av uttrycket "tidsliga och rumsliga principer ". Vad betyder det?
Svar
5
· Visningar
661
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Jag kan inte alla villkor och regler gällande försäkringskassan. Och jag har bara ena sidans syn på saken. Men något måste vara riktigt... 72 73 74
Svar
1 475
· Visningar
66 821
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ "Kostade på mig" schampo från frisören, "bed head", rosa flaskor som ska vara för volym. Var lockig som liten och har mycket självfall i...
Svar
9
· Visningar
1 346
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Det måste finnas fler än mig som blir nervösa av att ringa och svara i telefon? Om jag vet att en person ska ringa och jag ser namnet...
Svar
17
· Visningar
1 902
Senast: _FiA_
·
Tjatter Blev så lycklig igår när jag såg en fladdermus att jag bara måste få höra era bästa vårtecken! När spritter det till lite extra i er...
Svar
12
· Visningar
880
Kropp & Själ Jag vet att det finns fler än jag som har åsikten att vikten hänger på hur mycket som går in och hur mycket som förbrukas. Men jag måste... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 445
Senast: SaraMara
·
Fritid Sonen fick en ny (beg. i nyskick) mountainbike häromdagen. Fungerade toppen, men så ramlade han. :( Efter det funkar inte cykeln på...
Svar
1
· Visningar
686
Senast: Jadzia
·
Kropp & Själ Nu är jag trött på att lägga tid på att sminka mig varje morgon och ändå inte få till det där resultatet jag önskar så nu hoppas jag ni... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 164
Senast: kompis87
·
Samhälle I Nyköping så har de en stor snippa målad på en vägg i högstadieskola... 6 7 8
Svar
156
· Visningar
10 559
Senast: Anders
·
Svar
33
· Visningar
3 320
Äldre Jag ska byta bil. Hade tänkt sikta in mig på en bensinbil. Nu har jag diesel. Med allt skrivande om nackdelar med diesel -och även... 16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 320

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bästa länet för häst?
  • Födda 2022
  • Födda-24
Tillbaka