Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Vilka är era referenser om/när ni söker jobb? Jag menar så klart inte exakt vilka det är, utan om det är kollegor, chefer, andra? Om ni... 2
Svar
27
· Visningar
2 778
Senast: ameo
·
Äldre Sånt här är skrämmande att läsa om :cry:. Gör ni något konkret för att minska er plastanvändning ... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 558
Senast: Heulwen
·
Äldre I en låst tråd på Fejjan, tydligen på grund av mig har jag blivit kallad en nitiskt, obehaglig, angripande och oförstående individ. Det... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
5 611
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Själv har jag dragit ner mycket på kött och äter mer vegetariskt, men skulle vilja äta ännu mer vegetariskt. I och med detta har jag... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 440
Senast: majola
·
Tjatter Sitter i soffan och ser en fluga ligga död på rygg på fönsterbrädet. Noterar i min söndagsfilosofi att jag ganska ofta ser självdöda...
Svar
12
· Visningar
3 902
Senast: cute_beast
·
Kropp & Själ Har en anhörig (äldre) som har stomi (båda varianterna) och vid telefonsamtal nu på kvällen sade hen att hen ligger i avföring och urin...
Svar
14
· Visningar
1 354
Senast: Wysiwyg
·
Fritid Funderar på att shoppa loss på en husvagn. Vad ska jag tänka på? Ni som har eller haft, vad är måsten i er vagn och vad har ni... 2
Svar
27
· Visningar
3 622
Senast: smedsussie
·
Hemmet Jo jag har såklart provat rengöra den ;) Efter rengöring så luktar den inte, förrän efter knappt en dag eller så:cautious: När jag... 2
Svar
34
· Visningar
9 859
Tjatter Buke har inte givet mig någonting! Ok Förutom ett större umgängeskrets, kontaktnät, vänner, självförtroende, socialt utvecklande och... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 075
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Någon som vet hur mycket man kan ta på ett dygn? Ordinationen är bara 5-10 ml vid behov, men jag tänkte inte på att fråga om det finns...
Svar
8
· Visningar
2 564
Senast: Oldie
·
Kropp & Själ Hel alla kloka människor. Jag mår, för första gången på länge bra! Jag har en grej jag skulle behöva jobba på bara.. Jag är 25 år gammal...
Svar
19
· Visningar
1 632
Senast: Heulwen
·
Samhälle Man läser mycket om pensionärer som har det riktigt knapert, vilket såklart är sorgligt. Vissa som inte ens kan betala för boende och... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 632
Kropp & Själ Jag ska dra ut en visdomstand imorgon, tandläkaren sa att jag kunde ta två alvedon en stund innan, men jag har naproxen hemma. Kan man...
Svar
6
· Visningar
549
Senast: Fille
·
Äldre Nu behöver jag hjälp. Har haft telefonen (Sony xperia x) inne på service och nu ringer jag från hemligt nummer och hittar jag inte hur...
Svar
4
· Visningar
1 364
Senast: Piek
·
Skola & Jobb Nu behöver även jag lite arbetsvägledning här :) Som en del i min livskris eeehhrrrmm jag menar utvecklingsfas så har jag börjat fundera... 2
Svar
35
· Visningar
10 939
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Nu är jag igång igen:) Huvudet snurrar av alla tankar och funderingar.. jag kan inte vara den enda som går hemma på dagarna ensammen... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 358
Senast: Squie
·
Äldre Ska nästa helg åka från Piteå till strax söder om Stockholm och hämta en valp, här uppe har vi ju snö men E4:an är ju huvudsakligen... 2
Svar
25
· Visningar
3 927
Skola & Jobb En del av er har förmodligen läst mina andra trådar om allt krångel med det bemanningsföretag jag är kopplad till via stöd och matchning...
Svar
3
· Visningar
886
Äldre Funderar på att köpa en cykel från Biltema, tänkte höra med er om det är positivt eller negativt att köpa från Biltema? Hur är kvalitén... 2
Svar
20
· Visningar
7 221
Senast: Red_Chili
·
Hemmet Fick lite feeling häromdagen och köpte på mig plantain/kokbanan efter lite inspiration från instagram. Är det någon annan som använder...
Svar
4
· Visningar
1 518
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka