Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Finns det någon här på buke som äter p-piller för sin PMDS och kan berätta om sina erfarenheter? Jag vet att mående och PMDS kan bli...
Svar
0
· Visningar
580
Senast: Wysiwyg
·
Kropp & Själ Idag känns som en skitdag! Ser ingen idé med det här att gå omkring här hemma och den enda jag pratar med är min katt (tur att jag har... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 937
Senast: Singoalla
·
Kropp & Själ Jag skulle behöva få bort ca 10 kg. Vintern har varit alldeles för lång och mycket snö och det är döden för mina knän så motionen har... 10 11 12
Svar
227
· Visningar
18 351
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Någon som testat? Jag hade som yngre världens längsta och tjockaste ögonfransar, nu är dom lite småglesa nedtill och upptill känns dom...
Svar
14
· Visningar
1 059
Senast: Fibusen
·
Äldre @mandalaki! ("Hon trodde att hon fått en blå toasits istället för en vit. Fast den var ju vit, UNDER SKYDDSPLASTEN!#StopClickBait")
Svar
11
· Visningar
1 115
Senast: Migo
·
Kropp & Själ Jag har gett upp om att ha "riktig" bh på mig, kan inte ens komma ihåg när jag hade det sist eftersom jag tycker det är så obekvämt. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 051
Senast: starcraft
·
Hemmet Jag ska prova att bjuda familjen på chili con carne - som är en maträtt jag nog aldrig lagat. (måste försöka hitta några nya maträtter...
Svar
11
· Visningar
8 105
Senast: vackerdag
·
Kropp & Själ Är det någon här som gått på cirkelfys soft på friskis och svettis? Jag har bokat ett pass för imorrn och kom precis att tänka på vilken...
Svar
5
· Visningar
1 389
Senast: Karfitsa
·
Äldre Jag behöver hjääälp! :arghh: En mycket god vän till mig, min äldsta vän faktiskt, ska gifta sig i början av april. Klädkod: kavaj. Jag... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 889
Kropp & Själ Jag har senaste två mornarna vaknat med blixtrande huvudvärk. Den sitter bakom ögat, över tinningen och upp ovanför öronen. Inte helt...
Svar
16
· Visningar
2 564
Senast: hallonsaft
·
Äldre Jag har ju aldrig vandrat förut och undrar lite hur många ombyten man behöver? Tänkte ha T-shirt under en skjorta behöver man byta varje...
Svar
9
· Visningar
709
Senast: lady_vip
·
Äldre Ni som har haft det tveksamma nöjet att känna människor med narcissistiska drag, vet ni något om hurdana dessa var som barn? Har det... 12 13 14
Svar
268
· Visningar
39 183
Senast: Mabuse
·
Hemmet Är på gång att köpa min första lägenhet (alltid bott i hyresrätt) och ta mitt första bolån. Funderade då på med det här att välja bank...
Svar
10
· Visningar
1 205
Senast: MissFideli
·
Skola & Jobb - Vad jobbar du med och vilka arbetsuppgifter har du? - Vad är det roligaste/tråkigaste med ditt jobb? - Trivs du? - Hur ser...
Svar
12
· Visningar
1 321
Senast: sjoberga
·
Relationer Har aldrig känt mig som fast i en garderob då jag ändå aldrig varit ett förhållande eller ens pratat killar med vänner (förutom... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
9 837
Senast: Trani
·
Svar
0
· Visningar
468
Senast: tott
·
Äldre Så vilka är vi som hänger på buke men som bor mer eller mindre utomlands? :) 1. Var och hur bor du? 2. Hur hamnade du där? 3. Vad är... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 303
Senast: GoLightly
·
Tjatter Jag köpte ett nytt planteringsbord men har inte kommit mig för att sätta ihop det förrän nu. Till min förvåning ser jag detta när jag... 2
Svar
24
· Visningar
3 824
Senast: Amha
·
Hemmet Jag längtar efter att köpa hus. Och planerar. 2019 eller 2020 är förhoppningen att det går. Så inget akut, men väldigt roligt att...
Svar
4
· Visningar
994
Senast: SaraXX
·
Hemmet Ni som har hemlarm, vad har ni? Är ni nöjda? Vilka larmkomponenter tycker ni är viktiga att ha? Vi har bara bott i vårt hus i 1,5... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 345
Senast: Paddington
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka