Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Apropå en manlig bekant som har en liten dotter han har en fin relation till, så fick jag nyligen höra att ”Oj oj oj, med en så snygg... 2 3
Svar
51
· Visningar
4 027
Senast: Lindon
·
Äldre I morse när jag vaknade upptäckte jag att jag har en levande fågel i badrumsfläkten :wtf:. Troligtvis en kaja eftersom hela kajflocken...
Svar
6
· Visningar
1 624
Senast: Catsu
·
Kropp & Själ Hej! I snart 2 veckor har jag haft något jag antar är nackspärr. Det började med att jag vaknade och hade ont i nacken, inte jätteont...
Svar
7
· Visningar
765
Senast: Stollan
·
Äldre Det anländer till samma terminal åtskilliga gånger, vad gör dom med paketet?
Svar
12
· Visningar
1 374
Senast: kryddelydd
·
Hemmet Jag ska måla om min ytterdörr (gammal pardörr) och är jättesugen på att komma igång. Det ser ut på prognosen som att det ska bli ca 15...
Svar
2
· Visningar
553
Senast: kolblakkur
·
R
Samhälle Jag arbetar för en stiftelse och har nu fått ny ordförande som är personalansvarig och platsansvarig. Och jag och min kollega har fått... 2 3
Svar
58
· Visningar
5 415
Senast: Raderad medlem 94602
·
Fritid Har tänkt bli bättre på att baka eget bröd nu när jag är hemma på dagarna, både billigare och godare! Efterlyser därmed era bästa... 2
Svar
30
· Visningar
2 933
Senast: Teilani
·
Skola & Jobb Ponera att ni var aktuella för två olika tjänster. Den ena på ett innovativt, ungt företag med möjlighet till utveckling och skapande av...
Svar
7
· Visningar
671
Senast: Idas
·
Kropp & Själ Jag skapar en egen tråd för detta i stället för att kapa träningstråden, för er som är sugna på en utmaning och samtidigt hjälpa en...
Svar
8
· Visningar
1 054
Senast: Singoalla
·
Skola & Jobb Förlåt för att jag fullständigt spammar sönder Buke med mina jobbproblem, men eftersom jag inte får något gehör alls hos min handledare... 2 3
Svar
42
· Visningar
9 853
Senast: Tulip
·
Kropp & Själ Dagens välfärdsproblem MEN är det nån som har/har haft fåriga läppar och fixat detta? Jag är lite på 30 bara, har inga rynkor på nåt...
Svar
6
· Visningar
1 155
Senast: EmmaBovary
·
Skola & Jobb Eller går ni och drömmer om något annat och i så fall vad? Vad hindrar er från att satsa på det? 6 7 8
Svar
140
· Visningar
9 615
Senast: Mabuse
·
Äldre Vilka ska dit? Vilka dagar? Kan vi få ihop en buketff kanske?:)
Svar
12
· Visningar
815
Hemmet Vi håller på och rustar tvättstugan nu, snart är det klart och det börjar bli dags att skaffa lite nytt i inredningsväg. Dessa kommer...
Svar
8
· Visningar
6 892
Senast: Marty
·
Svar
2 006
· Visningar
67 090
Senast: Marita73
·
Hemmet Efter att ha hängt på Family living - the true story så vet jag att jag inte är ensam. Udda strumpor! Hur kan det försvinna strumpor när...
Svar
14
· Visningar
1 189
Senast: Piek
·
Samhälle Det här med övervakningssamhälle... Lever vi redan i ett Orwell-1984-samhälle utan att folk har en aning om det? Funderar inte ni... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 016
Senast: Luff
·
Äldre Jag har 1 liter creme fraiche i kylen som börjar sjunga på sista datumet. Vad kan man göra med den? Gärna något som kan bli matlådor...
Svar
16
· Visningar
2 034
Senast: Petruska
·
Fritid Vi ska köpa ny säng till oss. Våra ryggar går sönder, den vi idag har funkar inte längre. En 7 år gammal kontonentalsäng från Mio. Men... 2
Svar
22
· Visningar
2 893
Kropp & Själ I några månader har min mamma varit sjuk, sen upptäcktes det att hon har lungcancer. Tyvärr är den obotlig men med behandling kunde dom... 2 3
Svar
55
· Visningar
5 010
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka