Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Idag provade jag att måla mina naglar i något annat än rött/rosa :p Det var ju faktiskt jättekul (men svårt!). Finns det någon... 93 94 95
Svar
1 886
· Visningar
193 158
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ Håller att gå ner i vikt genom färre kalorier, men fastnar på frukosten. Ätit och tröttnat på yoghurt, äter nu bröd, men jag tror det... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 654
Senast: MissFideli
·
Äldre Jag saknar en app för att hålla reda på vad jag ska göra och när jag ska göra det. I dagsläget har jag color note men jag tycker inte...
Svar
11
· Visningar
1 300
Senast: Murray
·
Äldre Finns det något sätt att få veta vad en bostad sålts för? Den är såld privat. Finns inte på booli.se
Svar
6
· Visningar
506
Senast: Korven
·
Samhälle Hjälper en vän lite här. En vara reklamerades och skickades till företaget efter överenskommelse. Företaget skickade rerursedel och...
Svar
12
· Visningar
1 030
Senast: Bison
·
Tjatter I natt fick Madeleine och Chris sitt tredje barn. Såg på aftonbladet att de valt att inte ha någon presskonferens den här gången, är...
Svar
8
· Visningar
943
Senast: Anna
·
Hemmet Tänkte byta golv på hela nedanvåningen. Det är hall, kök, vardagsrum och matsal som ska ha nytt golv, alla rummen ska ha samma golv för...
Svar
8
· Visningar
1 649
Senast: nickan1
·
Äldre hur mycket måste man egentligen köra för att ligga plus/minus noll på batteriets laddning? Alltså att batteriet laddas upp med lika... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 017
Senast: Alexandra_W
·
Kropp & Själ Om man haft en cysta i bröstet, men cystan är tömd - syns det nåt (som ett litet russin eller nåt) efteråt på mammografin? Vad händer...
Svar
5
· Visningar
730
Senast: bettysmatte
·
Äldre Fick en faktura idag som förfaller i slutet av mars. Fakturan är det inget konstigt med men längst ner står "Betalas inte fakturan i tid... 9 10 11
Svar
203
· Visningar
14 069
Senast: Hedinn
·
Skola & Jobb Jag börjar bli rätt irriterad. Min kollega som jag delar kontor med envisas med att ha radion på. Jag hatar oljudet och jobbar med... 2
Svar
26
· Visningar
3 497
Senast: anna_panna
·
Svar
2 000
· Visningar
69 723
Senast: Heulwen
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Det är jag, tydligen. Hur i hela friden ser jag vilken typ av iPad jag har? Den behöver ett nytt fodral som sitter kvar, men jag måste...
Svar
14
· Visningar
1 186
Senast: Hyacinth
·
Samhälle Neej, inte majonnäs i slasken. Det är så fettpropparna bli till. 9 10 11
Svar
213
· Visningar
10 893
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ Jag har tänkt att jag ska bli lite mer friluftslagd! När jag var yngre hade vi hund i familjen och jag har alltid ridit och varit i... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 441
Senast: Elektronen
·
IT & mobiler Jag håller på att arbeta med ett word-dokument som är över 300 sidor långt. Innehållet är kopierat från en hel hög med andra...
Svar
6
· Visningar
1 067
Senast: tanten
·
Äldre Hjälp! Jag vill föra över mina filer från mobilen så dom ligger kvar på annan plats, visst fanns det något som hette cloud? Hur...
Svar
4
· Visningar
444
Senast: starcraft
·
Skola & Jobb Har alltid haft en bild av att jobba med det hemma, i lugn och ro. Men funkar det verkligen så? Jag har väldigt lätt för mig att lära...
Svar
9
· Visningar
1 102
Senast: Tussinussen
·
Kropp & Själ Fråga till er som har bra kontakt med era känslor: hur GÖR man? Jag har insett att jag är helt värdelös på känslor. Jag känner dem... 2
Svar
34
· Visningar
1 701
Senast: Lupino
·
Äldre Jag närmar sig dag 180 i sjukförsäkringen och kontrollfreaket i mig vill veta vad som gäller, men då jag är lite mosig i huvudet tänkte... 2
Svar
26
· Visningar
3 587
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka