Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Vete tusan hur det går till, men hur kan HEN föda barn utan att hon eller han är närvarande? 2 3
Svar
58
· Visningar
5 203
Senast: IngelaH
·
Kropp & Själ Halloj! (Räknas det här som en annons? Isf ber jag om ursäkt moderator! Men hoppas det inte gör det.) Jag och min mamma hade velat...
Svar
0
· Visningar
335
Äldre Tråden för Paralympics 2018! I morgon börjar det och det sänds på SVT och svtplay Sändningstider finns här...
Svar
10
· Visningar
586
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag funderar på att förnya mig lite inför våren/sommaren med en ny uppsättning skor och kläder. Så hur tycker ni att en man kring 30... 13 14 15
Svar
295
· Visningar
19 004
Senast: MiniLi
·
Skola & Jobb Jag har kört fast och skulle behöva hjälp att hitta ett svar på en fråga från en mikrobiolog eller någon annan som är bra på...
Svar
7
· Visningar
1 021
Senast: Anders
·
Äldre Japp! Nästa helg är det då dags, för finalen i Melodifestivalen 2018! :banana::banana::banana: Vad fort det har gått, vips så har vi... 9 10 11
Svar
214
· Visningar
11 149
Senast: Knasibas
·
Skola & Jobb Nu står jag här med ett dilemma som jag behöver all upptänklig input på. Jag har ett jätteroligt jobb idag där jag delvis varit ansvarig...
Svar
10
· Visningar
1 462
Senast: Arabesk
·
Äldre Eventuellt kommer jag att ta tåg till Stockholm för besök på stadsarkivet. Det är väl enligt karta en 4-500 meter mellan platserna, så...
Svar
3
· Visningar
704
Kropp & Själ Vad är själva grejen? Det är supertrendigt häromkring och jag känner spontant NEEEEJ. Det är gröna smoothies och kakor med bönor och... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 087
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Jag har, för första gången i mitt vuxna liv, blivit bjuden på en lite "vuxnare" kväll tillsammans med några bekanta. Det heter att vi... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 506
Senast: nyponros
·
Kropp & Själ Jag är diagnostiserad med medelsvår utmattningsdepression. 5 oktober blev jag sjukskriven på 50% men det funkade inte så bra, så det... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 346
Senast: mandalaki
·
Äldre Var på akuten nu med äldsta barnet (9år). Jätteont i örat i två dagar. 1177 sa åk till närakuten. Mycket riktigt ena örat inflammerat...
Svar
18
· Visningar
1 386
Senast: Vira
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av... 2
Svar
20
· Visningar
4 818
Senast: Ramona
·
Hemmet är det någon som provat filter man kan sätta bara i duschen och/eller vattenkranen? Bra/dåligt? Vi har egen brunn och jag blir tokig på...
Svar
4
· Visningar
1 860
Senast: VLMF
·
Hemmet Jag funderar på att köpa en kaffemaskin till maken i födelsedagspresent. Inte en sån med kapslar utan med hela bönor som enkelt gör en...
Svar
9
· Visningar
1 148
Senast: Rugge
·
Kropp & Själ I lördags halkade jag och trillade. Måste ha tagit emot lite med handen.. Har alltså ont på ovansidan, främst vid rörelse. Går ändå bra...
Svar
1
· Visningar
980
Senast: pepp
·
Äldre Jag önskar alla, kvinnor och män, en bra kvinnodag och hoppas att alla reflekterar över kvinnors situation i Sverige och i världen och... 2
Svar
31
· Visningar
2 368
Senast: CillaW
·
Samhälle Undrar vad hela utredningen kostade?..https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sodertalje/dom-mot-vargskytten
Svar
4
· Visningar
668
Skola & Jobb Jag eftersöker lite tips och tricks som underlättar i ert arbete. Det jag främst söker efter är tips eller för och nackdelar med olika...
Svar
13
· Visningar
847
Senast: EmmaN
·
Kropp & Själ För mig innebär begreppen någon form av fysisk aktivitet, dvs vare sig schack eller bridge platsar där, ej heller diverse datorspel som... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
3 681
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka