Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Satte i januari ett par tomatfrön för att jag inte kunde hålla mig längre :D Nu när de vuxit till sig lite har de fått vita pluppar på...
Svar
1
· Visningar
725
Senast: tanten
·
Äldre Jag har kört fast med översättningen av ett uttryck, som jag inte kan få grepp om med hjälp av varken Google, ordboken eller mina redan...
Svar
4
· Visningar
689
Senast: Praeterea
·
Skola & Jobb Ja, som rubriken antyder så har jag hamnat på en universitetsutbildning som har en orimligt låg nivå på undervisningen. Det är inte... 2
Svar
22
· Visningar
1 778
Senast: Araminta
·
Äldre Vi ska åka till Irland vecka 13. Vi tänkte hyra bil på plats och sen åka runt. Vi tänkte inte boka boende i förväg, då vi inte vill vara...
Svar
1
· Visningar
434
Senast: Reville
·
Äldre kex med eller utan tje-ljud dvs tjex eller inte messmör mes smör eller Mess mör Fyll gärna på med fler ord 3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 304
Senast: One.Gibbis
·
Fritid Sitter och grubblar. Jag vill köpa ett klösträd till katten och har fastnat för det här: Problemet är att trädet är högst 270 -...
Svar
15
· Visningar
1 584
Senast: MJLee
·
Äldre Hjälp mig! Finns det någon lätt och smidig efterrätt/bakverk som är både vegansk och glutenfri?
Svar
18
· Visningar
1 756
Relationer Min sambo har precis meddelat mig att han vill ha en paus ifrån mig. Vi har kommit överens om att vi ska höras om 2 veckor. Veckan som... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 525
Senast: Korven
·
Äldre Ja, det håller inte längre, jag behöver en ny bil. Eller det ska jag väl inte, jag köper väl en bättre begagnad, som vanligt. Eller... 2
Svar
24
· Visningar
1 791
Senast: Tranan
·
Äldre I mitt kylskåp står en tryffel-majonnäs. Den smakar inte illa, men lirar inte riktigt med mina smaklökar. Jag är fostrad att mat, de... 2
Svar
32
· Visningar
3 705
Senast: _Elly_
·
Äldre Visste inte riktigt var jag skulle lägga det, moderator får gärna flytta om det passar bättre någon annanstans. Men det finns ju... 2
Svar
39
· Visningar
4 960
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Från att ha varit rejält fet börjar jag närma mig normalvikt och till sommaren räknar jag med att vara nere på ett BMI inom...
Svar
0
· Visningar
410
Senast: Madick
·
  • Låst
Äldre Alla som vill får gnälla :D Usch, det känns så tråkigt allting. Köpte drömgården förra året och flyttade till Skåne från Göteborg... 51 52 53
Svar
1 054
· Visningar
77 898
Senast: Lilla
·
Relationer Jag tänker fria till min sambo. Planen är att göra det i samband med en konsert på fredag. Jag hinner förmodligen inte få hem ringarna... 7 8 9
Svar
167
· Visningar
16 354
Senast: Tonto
·
A
Samhälle Jag läser ATL ganska regelbundet och såg den här artikeln: Av tullens numera mycket små resurser läggs 98 % av dessa på EU:s...
Svar
1
· Visningar
715
Senast: 1987
·
Relationer Vad är phubbing? "Ordet ”phubbing” kom från Australien för några år sedan då de blandade orden ”phone” och ”snubbing”. Vi kan definiera... 2
Svar
37
· Visningar
2 192
Senast: ekra
·
R
Samhälle Ska med största sannolikhet köpa en bil på söndag och känner mig förvirrad. Säljaren sa att vi smidigt och enkelt gör en banköverföring... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
16 381
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Känner att vi redan nu behöver starta denna tråden, den stora tråden om : Melodifestivalens andra chansen! :banana::banana::banana: Det... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 483
Senast: Lingon
·
Äldre Någon här som ha matkasse istället för att handla själv? Hur tycker ni det funkar? Lönar det sig verkligen jämfört med att ta tiden att...
Svar
14
· Visningar
1 604
Fritid Funderar på att bygga hus men blir inte riktigt klok på alla dessa husföretag. Vill nog bygga modulhus för enkelhetens skull och ett... 2
Svar
24
· Visningar
4 077
Senast: Miks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka