Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Min vikt ökar katastrofalt. Till viss del pga medicinbiverkningar men också pga av hetsätning och alkohol.
På något sorgligt sätt håller...
Kropp & Själ
Min pappa och faster blev lomhörda med åren och tyvärr har det gått i arv till mig också. Jag hör framförallt dåligt i mellanspektrat -...
Trädgård & Växter
Finns det bra färdiga eller extremt enkla gör det själv humlebon att köpa/bygga? Vi har mycket humlor, och jag skulle gärna hjälpa dem...
Kropp & Själ
Jag är lite inne på kroppspositiva videos på youtube och kollade en tjej som gjorde en haul (vet inte svenska namnet, men visar det man...
Kropp & Själ
Jag har haft tinnitus så länge jag kan minnas. Oftast brukar jag kunna koppla bort tankarna på den, men ibland är det mer störande. När...
Hästnyheter Det kan ju vara så att hennes första reaktion var att han inte skulle säljas och när hon tänkte efter så ändrade hon sig. Det är ju stor...