Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Är jag en jättehemsk och otacksam människa om jag blir irriterad på att barnen alltid bara får saker av sin mormor i present som går... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
8 485
Senast: Lipperta
·
Äldre Ska göra saftsåsen till ris a la maltan. Kommer utgå efter detta recept: 10 dl jordgubbssaft 2 msk potatismjöl Koka upp saft, vatten...
Svar
19
· Visningar
1 797
Senast: åke
·
Svar
21
· Visningar
1 833
Senast: Tora
·
  • Låst
Tjatter Idahoes andra ulvlek presenteras i samarbete med @Myrten och @Paddington :) Jul på Ridskolan – Mysteriet med den försvunna pokalen Det... 45 46 47
Svar
936
· Visningar
23 654
Senast: Lenis
·
Äldre Jag upptäckte precis att jag råkat ta hälften så mycket mjöl och socker i pepparkakskladdkakan jag gjort inför morgondagen. Någon som...
Svar
4
· Visningar
497
Kropp & Själ går det att få bort snabblim på nåt sätt??? Från kroppen alltså! 2 3
Svar
42
· Visningar
1 838
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Rysk ambassadör skjuten i Ankara. Vad kommer det att innebära... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 218
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ Finns det några synska människor här på Buke? Skulle behöva hjälp med att hitta en julduk. Delikat problem men jag stör mig otroligt... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 291
Senast: ptr
·
Relationer efter att en av mina klasskamrater förklarat hur otroligt jobbigt hon tycker det är när främmande folk frågar vad hon jobbar med, om hon... 4 5 6
Svar
117
· Visningar
8 357
Senast: kossankaj
·
Äldre Tänkte att vi skulle ha en tråd för alla som inte har en aning om vad man ska ge till sina nära och kära :p Skriv vilka ni söker till... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
6 992
Senast: Monkie
·
Relationer Har ni verkligen köpt den O_o
Svar
0
· Visningar
248
Senast: Gammeln
·
Äldre Jag är lite halvirriterad på att den butik som har mina hundars färskfoder är den djurbutik med sämst personal. Jag vill verkligen inte... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 429
Senast: kryddelydd
·
Äldre Det roligaste att ge bort i jul är ju böcker! Tyvärr har jag fastnat lite för vad jag ska ge min mamma! Hon älskade Gabaldons...
Svar
8
· Visningar
518
Senast: Andromedae
·
Relationer Nu står jag inför ett dilemma som jag känner att jag behöver input på. Jag var tillsammans med en kille i 9 år. Vi avslutade... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
11 666
Senast: ptr
·
Äldre Hittade detta på en annan sajt jag frekventerar. Enligt en undersökning som gjordes i 40 länder finns det ett stort gap mellan fakta... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 005
Senast: Ramona
·
Tjatter Jag vill göra ett kul spel, ett för barn, ungdomar och vuxna i ett svep! Om HÄSTAR! Jag "gjorde" ett för ett par år sedan, Joker Cup...
Svar
11
· Visningar
1 082
Senast: Migo
·
Äldre Nu får jag blotta lite okunskap och kanske oförmåga att googla :). Vi skall ha lite jul med några personer med syriskt ursprung, och jag... 2
Svar
21
· Visningar
2 730
Senast: Mitten
·
IT & mobiler Lagom inför jul har min dator gått på ledighet och är ytterst osamarbetsvillig. Sedan några dagar tillbaka kraschar samtliga webbläsare...
Svar
5
· Visningar
832
Senast: Lime
·
Tjatter Det är väl inte bara jag som rimmar i år...? :D Jag satt och rimmade en del igår, men har några jag klurar på ännu. Hur går det för er... 2 3
Svar
48
· Visningar
6 170
Relationer Hej, Och så var det detta med svärmor. Inga relationsproblem, hon är jättesnäll och omtänksam. Men. Alltså hon messar titt som tätt... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 701

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka