Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Det är så ohövligt att göra på detta sätt. Folk kommer till jobbet sjuka...stannar någon timme och går sedan hem. Då slipper man... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
8 135
Senast: ainasoja
·
Äldre För mig är Bukefalos ett diskussionsforum, fritt att diskutera vad vi önska så länge det faller inom ramarna för de regler som gäller... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
4 012
Senast: Tora
·
Äldre Det slog mig att första advent är nästa vecka och jag har för första gången utomhusbelysning som ska upp på balkongen, men jag är lite... 2
Svar
34
· Visningar
4 619
Senast: Luff
·
Fritid Gokväll! Det är så att jag ska bjuda över lite folk på glögg i advent.Men jag är så fruktansvärt fantasilös på tilltugg.Därtill är en...
Svar
10
· Visningar
1 203
Senast: Idas
·
Äldre Nya bilen rullar bra, men verkar ha osynlighetsmantel över skåpet. Svängde av motortrafikled och stod stilla vid företrädet vid påfarten...
Svar
15
· Visningar
1 233
Senast: skuggi
·
Äldre Har köpt en sån här gåbil till bebis 1årsdag Fast den jag köpte är vit om någon är intresserad Slå in den känns bökigt så tänkte...
Svar
8
· Visningar
4 717
Senast: Plantan
·
Äldre Vilket är bäst att bo i? Söker på sikt ett boende på landet i hus (helst eget, men hyra funkar) och vill gärna ha bra med hästar...
Svar
14
· Visningar
1 011
Senast: MissFideli
·
Äldre Postnord är så oaktsamma med paket och mycket verkar kastas hit och dit och gå sönder. Är dhl eller schenker bättre? Känner inte till... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 701
Senast: hoppsann
·
Äldre Jag har hittat en annons om en elektrisk isskrapa och det låter ju som en dröm för en köldkänslig ledvärkskärring. Men... :cautious... 2
Svar
30
· Visningar
2 994
Senast: Jeffery
·
Hemmet Jag har kommit underfund med att mitt badrum är litet och murrigt på ett sätt som jag inte är helt säker på om jag vill ha det i. Det är... 2
Svar
22
· Visningar
4 554
Skola & Jobb Hoppas på kloka råd från er på Buke. Jag har jobbat ca 5 år på mitt nuvarande jobb och trivts mycket bra, men det har också periodvis...
Svar
9
· Visningar
1 641
Senast: Tall
·
IT & mobiler Jag håller på att bli totalt tokig här. Jag har en dator och en router. De har fungerat bra ihop och jag har helt automatiskt kunnat...
Svar
8
· Visningar
2 680
Senast: aiquen
·
Skola & Jobb Känner mig lite rådvill inför morgondagens arbetsintervju när det kommer till det här med referenser. Jag brukar i regel lämna två...
Svar
5
· Visningar
859
Senast: mackan
·
R
Kropp & Själ Jag har på senaste tiden haft problem med torr, skrovlig hy under ögonen. Varken snyggt eller skönt! Dessa partier svider, kan vara...
Svar
17
· Visningar
900
Senast: Idas
·
Äldre Vilket är bästa betalkortet om man reser utomlands och betalar i lite olika valutor? Vilket ger lägst avgifter och bäst kurs?
Svar
18
· Visningar
1 082
Senast: Lenis
·
Äldre Hur är det med det egentligen? Jag lade ett brev på lådan igår, innan den tömdes. Kommer det brevet att komma fram till mottagaren (inom... 2
Svar
23
· Visningar
6 350
Senast: lil-sis
·
Äldre Min häst ska starta SM på Strömsholm i helgen!! Helt fantastiskt och jag är jätteglad!! Men en fråga till er som är bekanta med trakten...
Svar
9
· Visningar
843
Senast: Summerwind
·
Äldre Jag anser inte att feminism är samma som jämställdhet Zara Larsson skrev på sin blogg detta exempel Och här är en artikel skriven... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 607
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Gick precis in på svtplay och på förstasidan fanns Våra bästa: Hästdokumentärer!! Frossa bland hästdokumentärer i SVT Play! Premiär för...
Svar
0
· Visningar
476
Senast: As_Vegas
·
Tjatter Här kan vi tipsa varandra om julklappar :bump:. Ska ni eller har ni handlat några julklappar? Vad är era bästa tips på bra och roliga... 2
Svar
28
· Visningar
2 106
Senast: LittleJohn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka