Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Känner mig väldig nerklassad just nu och skulle behöva en rejäl uppfräschning av mig själv. Vad brukar ni göra för att "fräscha upp" er?
Svar
19
· Visningar
1 379
Senast: monster1
·
Äldre Fick en länk skickad till mig av en vän idag: http://ledarsidorna.se/2016/11/ann-heberlein-usa-valet-och-det-glomda-folket/ Funderar på... 17 18 19
Svar
377
· Visningar
17 897
Senast: Sleepy
·
Äldre Söker tips på god plockmat till ett event. Tidigare har vi haft krustader med räkfyllning, lax och pepparrotrullar i tunnbröd, pinnar...
Svar
16
· Visningar
1 651
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Härom dagen satt jag och en kompis och pratade om livet och dess svårigheter och kom in på att gråta. Och jag insåg då att jag gråter... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 441
Äldre ska på avskedsparty för min brorsdotter som ska plugga i usa i ett år eller mer, vad är passande som present, ska man köpa något...
Svar
7
· Visningar
967
Senast: Hipphopp
·
Kropp & Själ En tråd för alla ni som springer 3 km i veckan till er som siktar på ultramarthon eller Tough Viking. Vilka träningsbukefalister finns...
Svar
16
· Visningar
895
Tjatter Vilket är det konstigaste, finaste, värsta, bästa etc ord du vet? Just nu har jag fastnat på Ketchup. Tycker det är ett konstigt ord... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 609
Senast: Tualma
·
Kropp & Själ Eftet två graviditeter så har min kropp överraskat mig med PMS. Redan vid ägglossningen blir jag som förbytt, jag kan verkligen inte...
Svar
2
· Visningar
639
Senast: Cactus
·
Äldre Jag står inför ett val som innebär att jag kan jobba på ett helt annat sett framöver dvs mycket mindre med många lediga dagar mitt i...
Svar
11
· Visningar
843
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Tänkte att jag skulle unna mig något i januari när jag avslutat första terminen på universitet (jag jobbar 60% samtidigt), för att... 2
Svar
29
· Visningar
2 399
Senast: Eloise
·
Trädgård & Växter Vi har satt in filter och fått gjort nytt vattenprov. Vattnet smakar "normalt" och ser helt normalt ut. Vattenprovet visar värden som...
Svar
16
· Visningar
1 264
Senast: VLMF
·
IT & mobiler För några dagar sedan uppdaterade jag min MacBookAir till Mac OS Sierra version 10.12 och sedan dess fungerar det inte att hämta bilder...
Svar
4
· Visningar
793
Senast: ptr
·
Äldre Den rackaren finns överallt i mitt flöde, men är den verkligen god? någon som har testat att baka en?
Svar
2
· Visningar
464
Senast: emlem
·
Skola & Jobb Jag behöver en fras översatt till Finska, någon här som kan hjälpa mig? Jag vill skriva: -Till mina vänner i Finland! Eller nåt åt det... 2
Svar
22
· Visningar
2 382
Senast: Cilva
·
Skola & Jobb Insåg att högskolemässan i min stad är om ca. 2 veckor. Och det fick tankarna att snurra hos mig - vad vill jag egentligen bli? Har sökt... 2
Svar
22
· Visningar
2 188
Senast: Youmeoh
·
Hemmet Har mailat företaget men förväntar mig inget svar/ att det inte går då det inte står något om hur man stänger av ljudet i... 2
Svar
29
· Visningar
13 545
Skola & Jobb Pga brist på svar i pluggtråden så lyfter jag ur denna fråga och lägger denna under vuxna då jag främst vill diskutera detta ur ett... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 855
Senast: Smulu
·
Kropp & Själ Nu när jag har börjat studera igen så blir det åter igen väldigt påtagligt med plötslig trötthet som jag tidigare upplevt under några...
Svar
10
· Visningar
2 021
Senast: LovingLife
·
IT & mobiler Mitt nätverkskort för det trådlösa nätverket har sagt upp sig, och jag köpte därför idag en Netgear N300 WiFi USB Mini Adapter, modell...
Svar
2
· Visningar
548
Senast: MissFideli
·
Äldre Kalas i imorgon. Vi blir sex vuxna och fyra tonåringar. Som vanligt har jag tänkt att "det löser sig nog", men ja nu är det verklighet... 2
Svar
32
· Visningar
2 295
Senast: Monkie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka