Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Min telefon säger att den inte vill ta kort eller filma pga inget lagringsutrymme! Jag har köpt extra utrymme i iCloud, & jag har...
Svar
12
· Visningar
894
Senast: Och_Aye
·
Äldre Kära Buke, jag behöver hjälp! Jag ska till Amsterdam i januari tillsammans med en vän. Han ska få resan i födelsedagspresent av mig och...
Svar
4
· Visningar
817
Senast: Anna
·
Hemmet När jag föddes flyttade mina föräldrar till pappas barndomshem. Mycket gjordes om och det byggdes ut. Mamma ville ha en altan och när... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
12 578
Senast: Luff
·
Skola & Jobb Är det någon som har sökt hjälp och vård för snarkning? Hur gick det till och blev det bättre? Min pojkvän snarkar väldigt högt. Det... 2
Svar
36
· Visningar
2 497
Senast: myzzan
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Spinoff på mediediskussionen; hur ofta tar du del av infon på Regeringens och Riksdagens hemsidor? Artiklar, presskonferenser...
Svar
9
· Visningar
631
Senast: Oldie
·
Äldre Vad "måste" du ha på dig varje dag? Har du ens något sånt? Jag "måste" ha på mig örhängen varje dag. Och så har det varit enda sedan... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 946
Senast: Lampan
·
Äldre Igår var första programmet för säsongen, vad tyckte ni? Vad tycker ni om artisterna som är med i år? Kommer det bli några intressanta... 2
Svar
20
· Visningar
1 241
Senast: Emtherlia
·
Relationer Har förlängts i ytterligare 3mån. Så nu har vi haft gränskontroller i ett helt år och vi fortsätter att ha dom ett tag till vilket...
Svar
0
· Visningar
301
Senast: Gammeln
·
Hemmet Jag har bara sophämtning en gång i halvåret, och nu behöver jag ta tag i det här med förvaring inför återvinning. Det finns lite plats i...
Svar
11
· Visningar
1 842
Senast: hallonsaft
·
Äldre Någon som vet om alla deras skor har memory foam?
Svar
2
· Visningar
352
Senast: abc
·
Fritid Idag har jag Storytell och från början tyckte jag den var superbra. Men nu upplever jag att de inte är lika vassa längre med nya...
Svar
3
· Visningar
820
Senast: LittleJohn
·
Fritid Jag måste köpa en ny laptop, mina krav är egentligen bara att jag ska kunna använda den i mitt skolarbete, att den är någorlunda lätt i...
Svar
11
· Visningar
1 008
Senast: Casteloro
·
Kropp & Själ Pryda varnas. Sedan en månad tillbaka har jag haft "problem" med oregelbundna blödningar. Det började en vecka innan jag skulle ha mens...
Svar
12
· Visningar
817
Senast: Hyacinth
·
Äldre Jag funderar på att skaffa mig ett kreditkort. Vad har ni för erfarenheter? Vad ska man fundera på? Vilket kreditkort är bäst? Det... 2
Svar
33
· Visningar
2 686
Senast: pretsco
·
Kropp & Själ Jag är sockerberoende deluxe. Totaltfast helt enkelt. Nu har jag fått möjligheten att få hjälp och stötning med att bryta sockrets makt... 2
Svar
34
· Visningar
2 588
Senast: lil-sis
·
Hemmet Eftersom vi inte kunde enas här hemma om vilken sorts klädhängare/herrbetjänt vi skulle ha så har vi kommit fram till att vi borrar upp...
Svar
7
· Visningar
1 220
Senast: BernT
·
Äldre Ännu en av ikonerna har gått vidare i denna dödens år 2016 (musikmässigt sett) RIP!
Svar
19
· Visningar
775
Senast: MJLee
·
Hemmet Finns det? Duschen i vårt nya hus består av våtrumsmattan (dvs väggarna) på två sidor och en duschvägg på en sida. På framsidan är det...
Svar
18
· Visningar
12 961
Senast: Luff
·
Äldre Hej! Kan ha lagt denna tråd fel, admin får flytta den isf. Jag är ute efter en Träningsklocka som även visar ridning. Har något tips...
Svar
9
· Visningar
2 659
Senast: AraSlei
·
Äldre Årets mest idiotiska fråga, särskilt som den kommer från någon som ska ha läst juridik i 3 år på gymnasiet med bra betyg, men... 2
Svar
35
· Visningar
3 397
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka