Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag har låtit lägga om mitt tak och har nu fått fakturan med specifikation på antal arbetade timmar samt material. Jag har själv gjort... 2
Svar
26
· Visningar
3 092
Senast: Magiana
·
Skola & Jobb Hej alla. Skulle behöva lite hjälp då jag inte riktigt vet vart jag ska börja. För några månader sedan så bytte jag inriktning helt med...
Svar
2
· Visningar
362
Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har... 75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
47 493
Äldre Vad har ni för erfarenhet av att sälja/skicka saker med Blocketpaket? Jag vet hur det funkar rent teoretisk, men är det verkligen säkert...
Svar
12
· Visningar
1 801
Senast: Lampan
·
Äldre Försökte googla fram när älgjakten här i Kronoberg tar slut, och när man kan rida i skogen igen. Det stod 10 oktober till 28 februari på... 6 7 8
Svar
149
· Visningar
6 970
Äldre Jag har fått totalt dille på soppa här på senaste, sedan jag insåg att vår smoothie-mixer funkar även för varma vätskor. Så, nu vill jag... 2 3
Svar
51
· Visningar
3 226
Senast: Lilltess
·
Relationer En liten undran..Hur mycket plockar och sorterar ni efter er respektive? Vi har levt ihop i 25 år eller mer så jag är liksom van vid hur... 25 26 27
Svar
533
· Visningar
24 458
Senast: Korven
·
Äldre Nu när det är höst så det är ju viktigt att använda reflexer för att synas. Jag blir lika irriterad varje gång när jag ser människor med... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 881
Senast: Kratus
·
Hemmet Den har legat ett tag i frysen nu så det är dags att laga nåt på den. Är det någon som har ett bra tips på vad man kan göra med en bit...
Svar
7
· Visningar
688
Senast: grodan21
·
Fritid Jag skulle vilja ha sätesklädsel i nyinköpta bilen och har en klädsel sedan förut för alla säten samt en fårskinnsklädsel för ett...
Svar
0
· Visningar
496
Senast: Magiana
·
Äldre Jag kan ingenting om bilar, har aldrig haft körkort mina +70 år till trots. I en del bilannonser står det bokstäverna SUV efter...
Svar
2
· Visningar
756
Relationer Sedan många år tillbaka har jag en komplicerad och svår relation till en av mina föräldrar. Som barn och framförallt tonåring upplevde... 2
Svar
39
· Visningar
4 244
Senast: Lampan
·
Äldre Finns det något sätt att styra en Smart Tv (Philips) utan att ha fjärren? Behöver få igång en film på USB men det enda knappen jag...
Svar
5
· Visningar
587
Senast: Madick
·
Relationer Och få 100 000kr. Det är väl ok om bägge är med på det för att den papperslöse ska få stanna. Hur länge måste man vara gift innan man...
Svar
5
· Visningar
2 591
Senast: swemale
·
Svar
0
· Visningar
315
Senast: blizz
·
Äldre Sedan några månader blir jag överöst med mail , vanligtvis när jag får ej önskade mail(främst företag) så går jag in och klickar på...
Svar
16
· Visningar
798
Senast: malin_a
·
Relationer Vilket härligt TV- program. Ute på Robinson ön så är det en massa tjejer o killar som dejtar varandra i en superhärlig miljö. Grejen är...
Svar
4
· Visningar
682
Hemmet En släkting håller på att sälja sin gård nu och jag har därför fått "ärva" diverse saker jag tyckt om. Jag har äntligen en spinnrock...
Svar
18
· Visningar
5 445
IT & mobiler På Instagram har jag flitigt använt hashtaggar. För en tid sedan valde jag att ta bort några av dem. Ofta fungerar det, men ibland...
Svar
3
· Visningar
655
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Klantade mig och skållade ena handens fingrar precis innan min ridlektion :crazy: Har nu, två timmar senare, en rejäl blåsa på ena...
Svar
18
· Visningar
2 738
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka