Bukefalos 28 år!

Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

A
Avel Jag undrar vilken "ras" som Weltmans pappa Weltruhm tillhör? Är det nån som vet?
Svar
1
· Visningar
720
Senast: Pazuzu
·
P
Avel Var kan jag hitta bilder och information om den holländska hingsten Juventus? Snälla, nån som vet? :confused:
Svar
2
· Visningar
908
Senast: puman_22
·
K
Avel Tillhör shetlandsponnyn kallblod????? Vi började diskutera det i stallet igår. Det var olika meningar om vilket. :confused:
Svar
11
· Visningar
1 166
Senast: Rolle
·
Avel Nån som vet om de finns på nätet nånstans? På ASVH-sidan finns de iaf inte. Kanske rent av ngn som var på ngn av platserna och såg nån...
Svar
2
· Visningar
958
Senast: athena
·
Avel Hej! Helt hypotetiskt: :) Kan ni komma med några förslag (gärna med motivering!) till en lämplig hingst till ett sto med följande...
Svar
7
· Visningar
1 360
Senast: martha
·
M
Avel Hej!! Är det någon som vet något om arabhingsten Aga Khan?! Vill veta allt.. Tack!! //Emelíe
Svar
1
· Visningar
1 242
Senast: Cesam
·
Avel Jag hjälper ännu en kompis att släktforska på sin häst.. Hon har ett sto som är importerat från Holland, är efter en hingst vid namn...
Svar
16
· Visningar
4 741
F
Avel Någon som vet något om denna hingst?
Svar
9
· Visningar
1 306
Senast: Marita2
·
K
Avel Min kompis dotter har varit och tittat på en ponny som hon ev.ska bli medryttare på. Det skulle vara en Welsh Cob, men när jag åkte...
Svar
8
· Visningar
1 657
Senast: MysticDream
·
Avel Har ni läst artikeln? Vad tyckte ni. Jag håller med om det som skrevs, däremot tyckte jag att det var otroligt dåligt av ASVH att inte...
2
Svar
21
· Visningar
1 994
Senast: shady
·
Avel Jag har köpt ett dräktigt islandshäststo. Och blir lite nyfiken på va det kan bli för färg på fölet. Jag undrar om det finns nån som kan...
Svar
4
· Visningar
1 151
Senast: Demon
·
P
Avel Vet ej om denna trád ska vara här eller under hästvárd???? Jag är sá glad! Dräktighetsundersökte mitt sto i dag för andra gángen och...
Svar
8
· Visningar
1 543
Senast: Francess
·
Avel I senaste numret av SAM står det om att Sverigepokalen provade 10 poängssystemet, är det det samma som används vid andra raser...
Svar
6
· Visningar
1 475
Senast: Boll
·
Avel Hur pass mkt motionerar ni era dräktiga ston...? Min är nu inne på 4:de månaden snart :love: o Jag rider väl ganska som vanligt... Rätt...
Svar
9
· Visningar
1 378
S
Avel har släppt i hop mitt sto m sitt föl tillsammans med min val, och så fort hon inte ser så srringer han back0om fölet och biter han i...
Svar
11
· Visningar
1 373
Senast: jojoo
·
Avel Någon som äger/har kontakt med en San Quintero-avkomma? Vore kul att höra hur de är i så fall! Har själv en hingst född 02, mörkbrun med...
Svar
5
· Visningar
1 204
Senast: Mithra
·
L
Avel Nagon som kanner till nagon av hans avkommor? Vill veta allt! :banana:
Svar
1
· Visningar
1 165
Senast: Ninnie
·
P
Avel håller på att vänja av mitt föl från att dia nu, men hur länge ska man låta fölet dia nån gång om dagen, allstså hur lång tid tar det...
Svar
1
· Visningar
959
K
Avel Hej! Har några frågor som jag gärna skulle vilja ha svar på ;) Hur viktigt är det att vaccinera mot virusabort? Varför ska man ge...
Svar
2
· Visningar
936
Senast: yodi
·
B
Avel Vill ta föl på min shettis då hon är go och glad och väldigt fin i kroppen englit mig. Men hon har någon form av eksem och kliar av sig...
Svar
6
· Visningar
1 224
Senast: **BORTTAGEN**
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp